132 Trends in camping- en bungalowsector
Niet meer leverbaar
Verschenen: 2012
Genre: trendrapport
Taal: Nederlands
Wie op de hoogte wil blijven van de allerlaatste ontwikkelingen zal zeker geïnspireerd raken door alle bijzonderheden verzameld in deze speciale uitgave. Dat er de laatste jaren veel veranderd is, blijkt wel uit de hoeveelheid nieuwe items die wij voor u op een rijtje hebben gezet.
Verbreding in aanbod
De totale verblijfsrecreatie staat op zijn kop en niets is zeker meer voor de recreatieondernemer. Garanties en successen uit het verleden bieden allang geen zekerheden meer voor de toekomst. Het productaanbod gaat steeds meer op elkaar lijken en de prijselasticiteit is er uit. We vechten allemaal om dezelfde consument.
Maak het verschil
Wie optimaal weet in te spelen op de primaire behoefte van de consument, proeven, ruiken, horen en zien, in een bijzondere authentieke entourage, kan het verschil maken. Door het aanbieden van een totaalbelevenis zult u het hart van uw gasten veroveren.
Opbouw
Deel 1. Consumententrends
1.1 Doelgroepen in beweging
1.2 Accommodaties en hulpmiddelen
1.3 Vakantiegedrag
Deel 2. Trends in bedrijfsvoering
2.1 Recreatieparken algemeen
2.2 Overnachtingsplek
2.3 Voorzieningen
2.4 Foodservice
2.5 Vermaak
2.6 Personeel en organisatie
2.7 Marketing en communicatie
2.8 Prijsstelling en kosten
2.9 Omgeving en samenwerking
Deel 3. Concurrenten
Deel 4. Toeristische context
Deel 5. Regelgeving en externe factoren
Helaas niet meer leverbaar