RCN Vakantieparken wederom bekroond tot Beste Website van het Jaar

Inspireren voor vakanties begint op RCN.nl

Leusden, 22 november – Wederom feest bij RCN Vakantieparken, want met veel trots hebben we voor het tweede jaar op rij de award voor ‘website van het jaar’ in de categorie hotels en accommodaties gewonnen. Een bekroning op het harde werk en de innovatieve aanpak die wij hanteren om de vakantiebeleving al bij het boeken te starten.

Innovatie en gebruiksgemak

Al jarenlang zetten we ons in om RCN.nl niet alleen te voorzien van een fris design, maar ook om de technische prestaties continu te verbeteren. In samenwerking met digital partner Snakeware streven we ernaar om de gebruikerservaring elk jaar weer naar een hoger niveau te tillen. En met de integratie van de boekingsmodule van Maxxton software is het boeken van de ideale vakantie nu nog eenvoudiger.

Dankbaarheid en toekomstvisie

Riné van Dingstee, CEO van RCN Vakantieparken, benadrukt dat de waardering van onze gasten de drijfveer is achter onze groei en ontwikkeling. “We zijn enorm trots dat we deze award opnieuw gewonnen hebben en danken iedereen die op ons gestemd heeft. Het bevestigt dat we op de goede weg zijn en motiveert ons om de ervaring voor onze gasten te blijven verrijken.”

Over Website van het Jaar verkiezing

De Website van het Jaar verkiezing is de jaarlijkse online publieksprijs voor de beste en populairste websites in Nederland. Met bijna 400.000 stemmen behoort de Website van het Jaar verkiezing tot de grootste publieksprijzen in Nederland. De Website van het Jaar verkiezing wordt objectief en onafhankelijk georganiseerd door marketingonderzoek specialist Multiscope en marketingplatform Emerce.

Over RCN Vakantieparken

Met meer dan 70 jaar ervaring in het creëren van onvergetelijke vakanties, biedt RCN een ontsnapping aan de dagelijkse drukte. De 18 vakantieparken en campings in Nederland, Frankrijk en Duitsland zijn ontworpen om te genieten van rust, ruimte en natuur, waarbij het samenzijn en het maken van herinneringen centraal staan. Delen van vakantieplezier is waar het bij RCN om draait, daarom besteedt RCN jaarlijks de hele winstuitkering aan maatschappelijke projecten die vakantie mogelijk maken voor iedereen!

Complete plan van aanpak

De basis is ons Business Model Canvas waar wij voor ondernemers een totaal Plan van Aanpak opzetten. Geen papieren winkel maar concreet per onderdeel een opgezet plan waar ruimte is voor innovatie – conceptontwikkeling en een gezonde bedrijfsvoering waarin onderdelen als prijsconcurrentie, sturen op EBBITDA, marketing met een gezonde benchmark voor uw conncurrentie positie onderdeel uitmaken dit Plan van Aanpak. Met dit Plan van Aanpak kunt u naar de bank of financier die een totaal inzage heeft in het meerjaren ondernemersplan met de daarbij behorende scenario’s voor een gezonde realistische exploitatie.

Kosten voor dit Plan van Aanpak vanaf € 7.500.-

Referenties

  • Hof van Saksen
  • Landal Greenparks
  • PUUR Exloo
  • Julianahoeve
  • Aqua Best
  • Wunderland Kalkar DE
  • Beerze Bulten
  • Groepen.NL
  • Gemeenten Lelystad
  • Gemeente Zwolle
  • Midden Limburg
  • Provincie Drenthe
  • TCV Terschelling
  • Kontour Vastgoed
  • Eiland van Maurik
  • Camping Betuwe
  • Dagvoorzitter- Spreker – Pannellid – Commissariaat RVC

    Trendwatcher en adviseur Hans van Leeuwen staat in de recreatiesector bekend om zijn directheid en ongezouten mening over trends en ontwikkelingen in leisure. Dat zij hiermee scherp aan de wind zeilt, zorgt ervoor dat bij menigeen soms de haren recht overeind gaan staan. Richard de Bruin heeft mijn zijn gevoel voor innovatie veel overheden en bedrijfsleven van nieuwe producten en diensten voorzien. Met zijn vooruitziende blik loopt hij in  ruim 30 jaar vaak een stapje vooruit.

    Hans en Richard leveren met hun professionele oog voor de juiste leisure trends een positieve bijdrage in de recreatiesector, al was het maar omdat zij iedereen op scherp weet te zetten en voor menig recreatieondernemer een spiegel is.

    Met veertig jaar ervaring in de vrijetijdsindustrie weet Pleisureworld op scherpzinnige wijze te bepalen waar het in de toekomst naartoe zal gaan. Nauwgezet houden wij de consumententrends in de gaten en weten wij hoe de klantreis van de toekomst eruit ziet. Op zoek naar een dagvoorzitter, spreker, pannellid, een nieuwe commissaris of toezichthouder? Pleisureworld komt met leisure expertise en brengt het met passie. Bekijk hieronder de mogelijkheden.