Pleisureworld introduceert #1daagse thema studiereis

De traditionele #2daagse studiereis – in de wandelgangen ook wel ADHD-tour genoemd – nam de afgelopen jaren heel wat ondernemers mee op pad. In 2 dagen tijd worden gemiddeld zo’n 10 attractieparken en musea in binnen- en buitenland bezocht. Belangrijkste doel: leren van collega’s en nieuwe contacten opdoen. Vanwege het jarenlange succes organiseert Pleisureworld in 2015 ook een aantal #1daagse thema studiereizen.

Korte highlights
Trendwatcher Hans van Leeuwen: “Wij merken dat ondernemers in een steeds korter tijdsbestek inspiratie op willen doen. Even snel een kijkje achter de schermen bij collega’s en dan wil men weer verder. Wij proberen daar op in te spelen door op één dag meerdere bedrijfsbezoeken af te leggen waarin een duidelijk thema centraal staat.”

Big City Amsterdam
Op 27 januari 2015 start men met Big City Amsterdam, waarin de belangrijkste highlights van de hoofdstad worden bezocht. De reis gaat onder meer naar Race Planet for kids, Amsterdam Expo, Heineken Experience, Eye Film museum, Ronald McDonald Centre, Science Center Nemo en het Scheepvaartmuseum. Van Leeuwen: “Ook tijdens deze reis staat een persoonlijke rondleiding door het lokale management centraal.”

Andere themareizen in 2015
De #1daagse studiereis Big City Amsterdam maakt onderdeel uit van een reeks thema studiereizen. In 2015 worden tevens studiereizen georganiseerd in het thema van Vakantieparken en Family Entertainment Centers (F.E.C.’s). Daarnaast staan twee traditionele #2daagse studiereizen op het programma: Open Your Eyes voor Attractieparken & Musea en de Waterfun Experience Tour voor bijzondere Waterattracties.

Voor meer informatie over data en het reisprogramma kijkt u op pleisureworld.nl/events.

Complete plan van aanpak

De basis is ons Business Model Canvas waar wij voor ondernemers een totaal Plan van Aanpak opzetten. Geen papieren winkel maar concreet per onderdeel een opgezet plan waar ruimte is voor innovatie – conceptontwikkeling en een gezonde bedrijfsvoering waarin onderdelen als prijsconcurrentie, sturen op EBBITDA, marketing met een gezonde benchmark voor uw conncurrentie positie onderdeel uitmaken dit Plan van Aanpak. Met dit Plan van Aanpak kunt u naar de bank of financier die een totaal inzage heeft in het meerjaren ondernemersplan met de daarbij behorende scenario’s voor een gezonde realistische exploitatie.

Kosten voor dit Plan van Aanpak vanaf € 7.500.-

Referenties

  • Hof van Saksen
  • Landal Greenparks
  • PUUR Exloo
  • Julianahoeve
  • Aqua Best
  • Wunderland Kalkar DE
  • Beerze Bulten
  • Groepen.NL
  • Gemeenten Lelystad
  • Gemeente Zwolle
  • Midden Limburg
  • Provincie Drenthe
  • TCV Terschelling
  • Kontour Vastgoed
  • Eiland van Maurik
  • Camping Betuwe
  • Dagvoorzitter- Spreker – Pannellid – Commissariaat RVC

    Trendwatcher en adviseur Hans van Leeuwen staat in de recreatiesector bekend om zijn directheid en ongezouten mening over trends en ontwikkelingen in leisure. Dat zij hiermee scherp aan de wind zeilt, zorgt ervoor dat bij menigeen soms de haren recht overeind gaan staan. Richard de Bruin heeft mijn zijn gevoel voor innovatie veel overheden en bedrijfsleven van nieuwe producten en diensten voorzien. Met zijn vooruitziende blik loopt hij in  ruim 30 jaar vaak een stapje vooruit.

    Hans en Richard leveren met hun professionele oog voor de juiste leisure trends een positieve bijdrage in de recreatiesector, al was het maar omdat zij iedereen op scherp weet te zetten en voor menig recreatieondernemer een spiegel is.

    Met veertig jaar ervaring in de vrijetijdsindustrie weet Pleisureworld op scherpzinnige wijze te bepalen waar het in de toekomst naartoe zal gaan. Nauwgezet houden wij de consumententrends in de gaten en weten wij hoe de klantreis van de toekomst eruit ziet. Op zoek naar een dagvoorzitter, spreker, pannellid, een nieuwe commissaris of toezichthouder? Pleisureworld komt met leisure expertise en brengt het met passie. Bekijk hieronder de mogelijkheden.