Beeld en Geluid wint ToerNed Award

Tourned Award 2010

Op donderdag 3 maart, tijdens de vakdag ‘Het Leukste Dagje Uit’ is de ToerNed Award 2010 uitgereikt door Karen Staley van IAAPA Europe aan Patrick Ouwens van Beeld en Geluid.

Bezoekers van de vakdag ‘Het Leukste Dagje Uit’ konden stemmen op tien genomineerde bedrijven. ‘Beeld en Geluid’, de media experience uit Hilversum kwam overtuigend als winnaar uit de stembus en mag zich daarmee een jaar lang ‘Het Leukste Dagje Uit’ van Nederland noemen. Sales manager Patrick Ouwens was bijzonder blij met de prijs; “We hebben afgelopen jaar ook een paar bijzondere evenementen in huis gehad waardoor we extra opvielen. Voor de Top 2000 stonden mensen zelfs uren voor ons museum in de rij om de studio en popquizzen te ervaren.”

Nationale Schoolreis Award 2010

De verkiezing van de Schoolreis Award 2010 werd georganiseerd door het Nationaal Schoolreis Magazine. Zij organiseerden een verkiezing onder scholen die dit jaar voor de vierde keer werd gewonnen door De Efteling. Rachel Camps,manager productmanagement van de Efteling ziet de prijs als waardering voor de continue inzet op verbetering; “Voor ons zijn schoolreisjes heel belangrijk. We ontvangen ruim 225.000 schoolkinderen op jaarbasis en zien nog steeds groeimogelijkheden. We zorgen dat scholen al voor hun bezoek een lespakket ontvangen met sprookjes als onderdeel van de cultuur. Komend jaar willen we meer gaan doen met educatie op het park.”

De uitreiking van beide prijzen vond plaats op een goed bezochte vakdag voor de dagrecreatie in Gorinchem, met in het voorprogramma een congres over toeristische routes en daarna een vakbeurs voor schoolreisjes en groepsuitjes. De organisatie was in handen van Pleisureworld en ToerNed.

Uitreiking


Meer informatie is te vinden op de website: www.hetleukstedagjeuit.nl

Complete plan van aanpak

De basis is ons Business Model Canvas waar wij voor ondernemers een totaal Plan van Aanpak opzetten. Geen papieren winkel maar concreet per onderdeel een opgezet plan waar ruimte is voor innovatie – conceptontwikkeling en een gezonde bedrijfsvoering waarin onderdelen als prijsconcurrentie, sturen op EBBITDA, marketing met een gezonde benchmark voor uw conncurrentie positie onderdeel uitmaken dit Plan van Aanpak. Met dit Plan van Aanpak kunt u naar de bank of financier die een totaal inzage heeft in het meerjaren ondernemersplan met de daarbij behorende scenario’s voor een gezonde realistische exploitatie.

Kosten voor dit Plan van Aanpak vanaf € 7.500.-

Referenties

  • Hof van Saksen
  • Landal Greenparks
  • PUUR Exloo
  • Julianahoeve
  • Aqua Best
  • Wunderland Kalkar DE
  • Beerze Bulten
  • Groepen.NL
  • Gemeenten Lelystad
  • Gemeente Zwolle
  • Midden Limburg
  • Provincie Drenthe
  • TCV Terschelling
  • Kontour Vastgoed
  • Eiland van Maurik
  • Camping Betuwe
  • Dagvoorzitter- Spreker – Pannellid – Commissariaat RVC

    Trendwatcher en adviseur Hans van Leeuwen staat in de recreatiesector bekend om zijn directheid en ongezouten mening over trends en ontwikkelingen in leisure. Dat zij hiermee scherp aan de wind zeilt, zorgt ervoor dat bij menigeen soms de haren recht overeind gaan staan. Richard de Bruin heeft mijn zijn gevoel voor innovatie veel overheden en bedrijfsleven van nieuwe producten en diensten voorzien. Met zijn vooruitziende blik loopt hij in  ruim 30 jaar vaak een stapje vooruit.

    Hans en Richard leveren met hun professionele oog voor de juiste leisure trends een positieve bijdrage in de recreatiesector, al was het maar omdat zij iedereen op scherp weet te zetten en voor menig recreatieondernemer een spiegel is.

    Met veertig jaar ervaring in de vrijetijdsindustrie weet Pleisureworld op scherpzinnige wijze te bepalen waar het in de toekomst naartoe zal gaan. Nauwgezet houden wij de consumententrends in de gaten en weten wij hoe de klantreis van de toekomst eruit ziet. Op zoek naar een dagvoorzitter, spreker, pannellid, een nieuwe commissaris of toezichthouder? Pleisureworld komt met leisure expertise en brengt het met passie. Bekijk hieronder de mogelijkheden.