Elst, 18 februari 2014 – Crisis, faillissementen, toename van kostenbesparende maatregelen. Het lijkt er allemaal niet leuker en persoonlijker op te worden. En dat terwijl hospitality juist in deze tijd zo belangrijk is. Het is voor ondernemers in recreatie dé manier om zich als organisatie te onderscheiden. En het levert vaak meer op dan dat het kost.
Kijken door de bril van bezoekers
Om te ervaren hoe het echt anders kan, organiseert Pleisureworld op dinsdag 18 maart de Praktijkdag ‘Adventure in the Park’. Ondernemers leren tijdens deze dag eens echt te kijken door de ogen van hun gasten en bezoekers. Waar liggen de verbeterkansen? Tijdens de dag gaan deelnemers aan de slag met concrete tips en trucs om zelf met hun medewerkers aan de slag te gaan.
Interactieve workshops
Naast lezingen van enkele collega bedrijven worden tijdens het middagprogramma diverse interactieve workshops georganiseerd. Deelnemers maken kennis met het begrip ‘superpromoter’, leren alles over de H-factor en wat de rol van social media kan betekenen bij het opbouwen van klantrelaties.
Leukste kinderboerderij van Nederland!
De Praktijkdag vindt plaats bij Kinderparadijs Malkenschoten in Apeldoorn. Deze kinderboerderij maakt momenteel zelf een professionaliseringsslag door en profileert zich sinds kort als ‘Leukste kinderboerderij van Nederland’. Het management vertelt deze dag hoe zij de transformatie hebben aangepakt. Een kijkje achter de schermen maakt onderdeel uit van het programma.
Over de Praktijkdag
“Adventure in the Park’ is er voor iedere ondernemer die werkzaam is in hospitality. Deze dag is een initiatief van Pleisureworld en wordt georganiseerd in samenwerking met belevingsexperts Anja Maas (Overbuur) en Ilse van der Put (NoTecho). Meer informatie is te vinden via pleisureworld.nl/events