Recreatiemarketeer laat online kansen liggen

Dat uw gast steeds vaker online zoekt en boekt wist u natuurlijk allang. Maar zet u wel alle middelen in om hem op het juiste moment te verleiden? En weet u eigenlijk met welke boodschap u hem kunt bereiken?

Binnenkort starten zo’n dertig bedrijven met de training Innovatie in Marketing: Omnium – Camping de Paardekreek –Zonneweelde – De Pekelinge – Zwinhoeve – de Meerpaal – Scheldeoord – De Wijde Blick – Zeeuwse Kust – Ons Buiten – De Twee Bruggen – Julianahoeve – Julianatoren

Wat is uw een online strategie om de gast te bereiken?

Of blijft het bij een lastminute email in de hoop nog een aantal boekingen of extra bezoekers binnen te halen? Dit kan beter! Zonder korting én met een slimme aanpak. Hoe?

Dit najaar organiseren wij de Masterclass Innovatie in Marketing, speciaal voor recreatiemarketeers. De cursus is het vervolg op de succesvolle leergang Best Marketeer van enkele jaren geleden en leert u via een stappenplan een gerichte marketingaanpak op te stellen. Wat leert u?

De vier thema’s: Hoe bereik je de gast?

1. Uw customer journey in beeld
2. User generated content
3. Distributiekanalen en inzet van middelen
4. Meten is weten

Wilt u meer informatie over deze Masterclass? Neem contact met ons op of ga naar pleisureworld.nl/marketing.

Bekijk hier het interview met Jeroen Buter van pretpark de Julianatoren over het belang van marketing voor zijn organisatie

Complete plan van aanpak

De basis is ons Business Model Canvas waar wij voor ondernemers een totaal Plan van Aanpak opzetten. Geen papieren winkel maar concreet per onderdeel een opgezet plan waar ruimte is voor innovatie – conceptontwikkeling en een gezonde bedrijfsvoering waarin onderdelen als prijsconcurrentie, sturen op EBBITDA, marketing met een gezonde benchmark voor uw conncurrentie positie onderdeel uitmaken dit Plan van Aanpak. Met dit Plan van Aanpak kunt u naar de bank of financier die een totaal inzage heeft in het meerjaren ondernemersplan met de daarbij behorende scenario’s voor een gezonde realistische exploitatie.

Kosten voor dit Plan van Aanpak vanaf € 7.500.-

Referenties

  • Hof van Saksen
  • Landal Greenparks
  • PUUR Exloo
  • Julianahoeve
  • Aqua Best
  • Wunderland Kalkar DE
  • Beerze Bulten
  • Groepen.NL
  • Gemeenten Lelystad
  • Gemeente Zwolle
  • Midden Limburg
  • Provincie Drenthe
  • TCV Terschelling
  • Kontour Vastgoed
  • Eiland van Maurik
  • Camping Betuwe
  • Dagvoorzitter- Spreker – Pannellid – Commissariaat RVC

    Trendwatcher en adviseur Hans van Leeuwen staat in de recreatiesector bekend om zijn directheid en ongezouten mening over trends en ontwikkelingen in leisure. Dat zij hiermee scherp aan de wind zeilt, zorgt ervoor dat bij menigeen soms de haren recht overeind gaan staan. Richard de Bruin heeft mijn zijn gevoel voor innovatie veel overheden en bedrijfsleven van nieuwe producten en diensten voorzien. Met zijn vooruitziende blik loopt hij in  ruim 30 jaar vaak een stapje vooruit.

    Hans en Richard leveren met hun professionele oog voor de juiste leisure trends een positieve bijdrage in de recreatiesector, al was het maar omdat zij iedereen op scherp weet te zetten en voor menig recreatieondernemer een spiegel is.

    Met veertig jaar ervaring in de vrijetijdsindustrie weet Pleisureworld op scherpzinnige wijze te bepalen waar het in de toekomst naartoe zal gaan. Nauwgezet houden wij de consumententrends in de gaten en weten wij hoe de klantreis van de toekomst eruit ziet. Op zoek naar een dagvoorzitter, spreker, pannellid, een nieuwe commissaris of toezichthouder? Pleisureworld komt met leisure expertise en brengt het met passie. Bekijk hieronder de mogelijkheden.