Wegter Brands: “happiness around the table since 1916” Wij houden ons dagelijks bezig met de vraag hoe wij de kwaliteit van leven kunnen verbeteren. Gezellig tafelen en een goed gesprek, dat is toch waar het in het leven om draait? Écht contact en verbinding maken het leven rijker. En dat gebeurt bij uitstek in de keuken en aan tafel. Zie hier ons bestaansrecht. Waarom we doen wat we doen.
Dagelijks zoeken wij wereldwijd naar de meest geschikte artikelen voor de markten waarin we actief zijn. Wij produceren niet zelf, maar kopen bij fabrieken. Het kan zijn dat wij producten van leveranciers doorverkopen onder de naam of het merk van de leverancier. Steeds vaker ontwikkelen wij, in eigen beheer, producten die wij brengen onder ons eigen merk.
En: we doen dit al een tijd!
Wegter Brands (Est 1916) bestaat als bedrijf meer dan 100 jaar. Dus van enige kennis en ervaring kunnen we wel spreken!
Wegter Brands wil een bijdrage leveren aan het welzijn van de huidige en toekomstige generaties. Wij hebben een permanent actief MVO projectteam dat zich bezighoudt met alles rondom duurzaamheid. Zij houden zich onder andere bezig met de strenge selectie van leveranciers waar het gaat over MVO. Maar zij houden zich bijvoorbeeld ook bezig met de duurzame inzetbaarheid van onze eigen medewerkers, het creëren van nieuwe werkplekken of de verbouwing van ons pand.
Wij werken met grote tevredenheid samen met Wegter Brands.
“De communicatie met Wegter Brands loopt erg goed. Het is lekker informeel en je hoeft maar een vraag te stellen en deze wordt opgepakt. Ook wordt er fijn meegedacht met ons hoe we bepaalde processen kunnen vergemakkelijken.”
De Enk 5A, 6661 KK Elst
De basis is ons Business Model Canvas waar wij voor ondernemers een totaal Plan van Aanpak opzetten. Geen papieren winkel maar concreet per onderdeel een opgezet plan waar ruimte is voor innovatie – conceptontwikkeling en een gezonde bedrijfsvoering waarin onderdelen als prijsconcurrentie, sturen op EBBITDA, marketing met een gezonde benchmark voor uw conncurrentie positie onderdeel uitmaken dit Plan van Aanpak. Met dit Plan van Aanpak kunt u naar de bank of financier die een totaal inzage heeft in het meerjaren ondernemersplan met de daarbij behorende scenario’s voor een gezonde realistische exploitatie.
Kosten voor dit Plan van Aanpak vanaf € 7.500.-
Trendwatcher en adviseur Hans van Leeuwen staat in de recreatiesector bekend om zijn directheid en ongezouten mening over trends en ontwikkelingen in leisure. Dat zij hiermee scherp aan de wind zeilt, zorgt ervoor dat bij menigeen soms de haren recht overeind gaan staan. Richard de Bruin heeft mijn zijn gevoel voor innovatie veel overheden en bedrijfsleven van nieuwe producten en diensten voorzien. Met zijn vooruitziende blik loopt hij in ruim 30 jaar vaak een stapje vooruit.
Hans en Richard leveren met hun professionele oog voor de juiste leisure trends een positieve bijdrage in de recreatiesector, al was het maar omdat zij iedereen op scherp weet te zetten en voor menig recreatieondernemer een spiegel is.
Met veertig jaar ervaring in de vrijetijdsindustrie weet Pleisureworld op scherpzinnige wijze te bepalen waar het in de toekomst naartoe zal gaan. Nauwgezet houden wij de consumententrends in de gaten en weten wij hoe de klantreis van de toekomst eruit ziet. Op zoek naar een dagvoorzitter, spreker, pannellid, een nieuwe commissaris of toezichthouder? Pleisureworld komt met leisure expertise en brengt het met passie. Bekijk hieronder de mogelijkheden.