Actueel

Blog

Poolse keten van vakantieparken kiest nieuwe naam: BalticParcs

Om verwarring en problemen te voorkomen heeft de startende Poolse keten daarom besloten tot een naamswijziging. De organisatie achter BalticParcs heeft toegezegd om deze naam ‘P……l’ niet meer te noemen. BalticParcs staat aan de vooravond van een voortvarende uitrol van vakantieparken in Polen. Er zijn inmiddels twee parken open; Barkocin

Lees meer »

Resultaten Nationaal Glamping onderzoek 2022

Het eerste Nationale Glamping onderzoek is in de zomer van 2022 uitgevoerd door Travelmark onder gasten en bezoekers van Vacanze col Cuore- Papillon Country Resort, Glamping.nl en Campingnavigator.com. Er zijn twee enquêtes verstuurd, een naar B2B contacten (campings in NL) en een naar consumenten (Vacanze col Cuore, Glamping.nl, Campingnavigator.com). Het

Lees meer »

Exclusieve Glamping Resorts, next generation!

Het kan niet op wanneer wij de laatste cijfers mogen geloven over de onstuimige groei vakanties in eigen land. Waar is de tijd gebleven van de jaarlijkse klaagzang over de slechte bezetting in de zomervakantie? Vijftien jaar geleden eisten wij als Pleisureworld de volle aandacht al op met het verkondigen

Lees meer »

Nieuwe publicatie helpt toeleveranciers en beleidsmakers op weg in de
booming business van vakantieparken

De ontwikkelingen bij vakantieparkenketens zijn nauwelijks bij te benen. Leveranciers en beleidsmakers in recreatie bedienen een miljardenindustrie. Speciaal voor deze doelgroepen presenteert Pleisureworld de nieuwe publicatie ‘Vakantieparkenketens in beeld’. In dit boek wordt de ketenvorming van vakantieparken uitgebreid toegelicht en voorzien van onmisbare branche-informatie voor bedrijven die actief zijn in

Lees meer »

Marketing D-Day wordt onderdeel TRENDCONGRES toerisme en vrije tijd

De vakdag Marketing D-Day die op 3 oktober gehouden zou worden, is verplaatst naar het TRENDCONGRES toerisme en vrije tijd op donderdag 31 oktober 2019. Marketing is altijd al een onderdeel van het TRENDCONGRES geweest. Door de samenvoeging verwacht de organisatie synergie tussen beide congressen. Marketing D-Day is een volwaardig

Lees meer »

Rabobank steunt met fonds lokale maatschappelijke projecten

Heeft u met uw vereniging, stichting of coöperatie ideeën voor het stimuleren van welvaart en welzijn in uw eigen omgeving, kijk dan eens of het Rabobankfonds daarbij behulpzaam kan zijn. Met dit fonds geeft de Rabobank een deel van haar winst terug aan de samenleving. Regionaal adviseur Steeds vaker zien

Lees meer »

Complete plan van aanpak

De basis is ons Business Model Canvas waar wij voor ondernemers een totaal Plan van Aanpak opzetten. Geen papieren winkel maar concreet per onderdeel een opgezet plan waar ruimte is voor innovatie – conceptontwikkeling en een gezonde bedrijfsvoering waarin onderdelen als prijsconcurrentie, sturen op EBBITDA, marketing met een gezonde benchmark voor uw conncurrentie positie onderdeel uitmaken dit Plan van Aanpak. Met dit Plan van Aanpak kunt u naar de bank of financier die een totaal inzage heeft in het meerjaren ondernemersplan met de daarbij behorende scenario’s voor een gezonde realistische exploitatie.

Kosten voor dit Plan van Aanpak vanaf € 7.500.-

Referenties

  • Hof van Saksen
  • Landal Greenparks
  • PUUR Exloo
  • Julianahoeve
  • Aqua Best
  • Wunderland Kalkar DE
  • Beerze Bulten
  • Groepen.NL
  • Gemeenten Lelystad
  • Gemeente Zwolle
  • Midden Limburg
  • Provincie Drenthe
  • TCV Terschelling
  • Kontour Vastgoed
  • Eiland van Maurik
  • Camping Betuwe
  • Dagvoorzitter- Spreker – Pannellid – Commissariaat RVC

    Trendwatcher en adviseur Hans van Leeuwen staat in de recreatiesector bekend om zijn directheid en ongezouten mening over trends en ontwikkelingen in leisure. Dat zij hiermee scherp aan de wind zeilt, zorgt ervoor dat bij menigeen soms de haren recht overeind gaan staan. Richard de Bruin heeft mijn zijn gevoel voor innovatie veel overheden en bedrijfsleven van nieuwe producten en diensten voorzien. Met zijn vooruitziende blik loopt hij in  ruim 30 jaar vaak een stapje vooruit.

    Hans en Richard leveren met hun professionele oog voor de juiste leisure trends een positieve bijdrage in de recreatiesector, al was het maar omdat zij iedereen op scherp weet te zetten en voor menig recreatieondernemer een spiegel is.

    Met veertig jaar ervaring in de vrijetijdsindustrie weet Pleisureworld op scherpzinnige wijze te bepalen waar het in de toekomst naartoe zal gaan. Nauwgezet houden wij de consumententrends in de gaten en weten wij hoe de klantreis van de toekomst eruit ziet. Op zoek naar een dagvoorzitter, spreker, pannellid, een nieuwe commissaris of toezichthouder? Pleisureworld komt met leisure expertise en brengt het met passie. Bekijk hieronder de mogelijkheden.