Alterface breidt internationaal uit met nieuwe aanstellingen in VS, China en Korea

Het Belgische technologiebedrijf Alterface, specialist in interactieve attracties, kondigt drie nieuwe benoemingen aan ter versterking van zijn wereldwijde activiteiten. De uitbreiding markeert een nieuwe fase in de internationale groeistrategie van het bedrijf, met focus op de Verenigde Staten, China en Korea.

Voor deze strategische markten verwelkomt Alterface:

  • Mattheis Carley (Partnership Director, VS)
  • Yvonne Yi (Business Development Manager, China)
  • Joseph Kim (Business Development Manager, Korea)

Deze benoemingen zijn gericht op het versterken van lokale samenwerkingen, het verdiepen van marktkennis en het versnellen van de toepassing van Alterface’s interactieve technologieën. In Azië vallen Yvonne Yi en Joseph Kim onder de leiding van Etienne Ducrot, verantwoordelijk voor business development in de regio.

Volgens CEO Stéphane Battaille is lokale aanwezigheid essentieel: “Met teams ter plaatse kunnen we beter inspelen op culturele verschillen en marktbehoeften. Dat is van grote waarde voor onze opdrachtgevers wereldwijd.”

In de VS ligt de focus op compacte interactieve attracties zoals Moviemax, Paint en Action League, die geschikt zijn voor FEC’s en andere kleinere locaties. Daarnaast promoot Alterface zijn interactieve conceptdesigns en het softwareplatform Wander, waarmee hele themagebieden dynamisch en meespeelbaar worden gemaakt voor grote bezoekersaantallen.

In China en Korea richt het bedrijf zich op groei binnen FEC’s, LBE-locaties en themaparken, met nadruk op samenwerking met overheidsinstanties en lokale partners.

Alterface blijft zich onderscheiden door de combinatie van technologie en storytelling, met maatwerkoplossingen voor elke regio. Het bedrijf heeft vestigingen in onder andere Shenzhen, Hongkong, Singapore en de VS, en is ook aanwezig op vakbeurzen als IAAPA Expo Asia (Shanghai) en IAAPA Expo (Orlando).

To top