Help gezinnen in armoede aan vakantie!

Zo’n 400.000 Nederlandse gezinnen gaan dit jaar niet op vakantie omdat zij zich dat financieel niet kunnen veroorloven. Het gaat om gezinnen die leven in armoede, inclusief de stress en gezondheidsissues die dat vaak met zich meebrengt. Deze gezinnen zijn vaak al jaren niet op vakantie geweest. Om die reden zet de Vakantiebank zich in om zoveel mogelijk gezinnen per jaar een vakantie aan te bieden. De Vakantiebank krijgt hiervoor accommodaties ter beschikking van recreatieondernemers, particulieren of hotelketens.

Maar de vraag overtreft het aanbod vele malen. Jaarlijks staan er zo’n 1.000 gezinnen op de wachtlijst van De Vakantiebank. Er is dus nog werk aan de winkel en daar komt u in beeld!

Met uw hulp kunnen we nog meer gezinnen  een onvergetelijke vakantieweek geven. Door een aantal weken van uw accommodatie(s) beschikbaar te stellen in de mei-, zomer- of herfstvakantie, zorgt u niet alleen voor een glimlach op hun gezicht, maar draagt u ook bij aan maatschappelijk verantwoord ondernemen én versterkt u uw eigen purpose marketing. Dit is dé kans om uw bedrijf te verbinden aan een prachtig goed doel.

Wij van De Vakantiebank (ANBI én met het hoogste Nederlandse Keurmerk, van het CBF!) regelen verder alles: de presentatie, de boeking, alle informatieverstrekking, de tijdige verzending van de gastenlijsten aan u, etc etc.

Ook particulieren kunnen hun accommodatie ter beschikking stellen. Als u iets kunt betekenen om dit onder hun aandacht te brengen middels een mail of flyer, dan horen we graag van u.

We hopen dat u even de tijd wil nemen om erover na te denken. Neem vooral contact op als u vragen heeft: Pim Loeff, 06 30442112/ pim@devakantiebank.nl

 

Complete plan van aanpak

De basis is ons Business Model Canvas waar wij voor ondernemers een totaal Plan van Aanpak opzetten. Geen papieren winkel maar concreet per onderdeel een opgezet plan waar ruimte is voor innovatie – conceptontwikkeling en een gezonde bedrijfsvoering waarin onderdelen als prijsconcurrentie, sturen op EBBITDA, marketing met een gezonde benchmark voor uw conncurrentie positie onderdeel uitmaken dit Plan van Aanpak. Met dit Plan van Aanpak kunt u naar de bank of financier die een totaal inzage heeft in het meerjaren ondernemersplan met de daarbij behorende scenario’s voor een gezonde realistische exploitatie.

Kosten voor dit Plan van Aanpak vanaf € 7.500.-

Referenties

  • Hof van Saksen
  • Landal Greenparks
  • PUUR Exloo
  • Julianahoeve
  • Aqua Best
  • Wunderland Kalkar DE
  • Beerze Bulten
  • Groepen.NL
  • Gemeenten Lelystad
  • Gemeente Zwolle
  • Midden Limburg
  • Provincie Drenthe
  • TCV Terschelling
  • Kontour Vastgoed
  • Eiland van Maurik
  • Camping Betuwe
  • Dagvoorzitter- Spreker – Pannellid – Commissariaat RVC

    Trendwatcher en adviseur Hans van Leeuwen staat in de recreatiesector bekend om zijn directheid en ongezouten mening over trends en ontwikkelingen in leisure. Dat zij hiermee scherp aan de wind zeilt, zorgt ervoor dat bij menigeen soms de haren recht overeind gaan staan. Richard de Bruin heeft mijn zijn gevoel voor innovatie veel overheden en bedrijfsleven van nieuwe producten en diensten voorzien. Met zijn vooruitziende blik loopt hij in  ruim 30 jaar vaak een stapje vooruit.

    Hans en Richard leveren met hun professionele oog voor de juiste leisure trends een positieve bijdrage in de recreatiesector, al was het maar omdat zij iedereen op scherp weet te zetten en voor menig recreatieondernemer een spiegel is.

    Met veertig jaar ervaring in de vrijetijdsindustrie weet Pleisureworld op scherpzinnige wijze te bepalen waar het in de toekomst naartoe zal gaan. Nauwgezet houden wij de consumententrends in de gaten en weten wij hoe de klantreis van de toekomst eruit ziet. Op zoek naar een dagvoorzitter, spreker, pannellid, een nieuwe commissaris of toezichthouder? Pleisureworld komt met leisure expertise en brengt het met passie. Bekijk hieronder de mogelijkheden.