Een exclusief event voor campings, vakantieparken, resorts en touroperators. Ontdek de grootste glamping showroom van Europa, waar we vol trots onze compleet vernieuwde tenten presenteren en je laten kennismaken met de meest verrassende glampingoplossingen. Dit wordt een geweldig evenement met thema’s zoals duurzaamheid (off-grid), innovaties en kostenbesparing op de camping. Onze 10 exposanten informeren je graag over de toekomstgerichte oplossingen. Een uitstekend moment om te netwerken en om waardevolle informatie in te winnen over alles wat bij een camping komt kijken. Tijdens de beurs lanceren we bovendien een revolutionair concept dat absoluut de moeite waard is om te ontdekken!
Save the date: Donderdag 3 oktober van 10:00 – 18:00 uur.
Locatie: Showroom YALA luxury canvas lodges.
Adres: Titaniumweg 4, 8304 BR Emmeloord.
Wat kun je verwachten?
- 10 soorten exposanten gericht op de campingmarkt.
- 4 sprekers die je alles gaan vertellen over duurzame materialen, glamping trends en duurzame energie.
- Speciale beurs actie: gratis luxe hottub ter waarde van €5.450,- excl. BTW. Bij aankoop van een Sunshine of Stardust safaritent. Alleen tijdens de beurs!
- Camping bingo: van 15:00 – 17:00 uur. Gratis entree met GROTE prijzen!
- Food en beverage: de gehele beurs genieten van gratis hapjes en drankjes.
Kom 3 oktober en beleef een dag vol inspiratie, innovatie en netwerken!
Wees er snel bij: Scan de QR-code op de uitnodiging of klik op de volgende link om je aan te melden.
Bekijk ook andere artikelen...

Goodfuture lanceert UV-werende horecakleding van gerecycled polyester en koffiedrab
Goodfuture, leverancier van duurzame bedrijfskleding, introduceert een nieuwe lijn werkkleding van het merk Eecoff. Deze kleding is speciaal ontwikkeld voor horecabedrijven en organisaties in de vrijetijdsector met medewerkers die regelmatig buiten werken. De kleding combineert comfort en functionaliteit met een minimale ecologische voetafdruk. De Eecoff-lijn biedt een geïntegreerde UV-bescherming met een UPF-waarde van 50. Dit […]

Digitale detox als groeimarkt: Eurocamp speelt in op de behoefte aan luxe én rust
De vraag naar digitale rust neemt toe. In een tijd waarin schermtijd blijft stijgen en burn-outs vaker voorkomen, zoeken consumenten bewust naar vakantieconcepten die ontspanning bieden zonder in te leveren op comfort. Glamping, glamorous camping, past perfect in deze trend. Eurocamp speelt hierop in met een aanbod dat luxe en natuur combineert op toplocaties in […]

Burgers’ Zoo breidt edutainmentpropositie uit met muzikale beleving in de mangrove
Koninklijke Burgers’ Zoo lanceert deze zomer een nieuwe editie van de musicalreeks rond Zoë en Silos, in samenwerking met Van Hoorne Entertainment. De productie, getiteld Zoë & Silos De Mangrove Musical, speelt zich af in het decor van het natuurbehoudsproject van het dierenpark in Belize. Hiermee versterkt het Arnhemse dierenpark zijn positionering als bestemming waar […]

Slootjesdag Texel toont kracht van recreatie en educatie
Roompot Kustpark Texel organiseert op 14 juni in samenwerking met IVN Natuureducatie de eerste Slootjesdag Texel. Deze educatieve ochtend laat zien hoe recreatielocaties een actieve rol kunnen spelen in natuurbeleving en maatschappelijke bewustwording. Gasten van het park – en daarbuiten – gaan onder begeleiding van IVN-vrijwilligers op zoek naar leven in en rond de sloten, […]

Toverland uitgeroepen tot klantvriendelijkste leisurebedrijf 2025
Toverland is tijdens de verkiezing van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland bekroond tot het klantvriendelijkste bedrijf in de categorie Leisure. Het attractiepark uit Sevenum debuteerde dit jaar in de verkiezing en behaalde direct ook een indrukwekkende tweede plaats in de nationale ranking van bijna 400 bedrijven. De verkiezing is gebaseerd op ruim 116.000 beoordelingen van […]

Woezel & Pip vormen hart van nieuw themaparkconcept De Tovertuin. Boekingen gestart voor gethematiseerde familieverblijven
Met de lancering van de verblijfsaccommodaties bereikt Familie Resort & Avonturenpark De Tovertuin een belangrijke strategische fase. Vanaf nu kunnen gasten een verblijf boeken in het gloednieuwe resort, dat volledig is ontwikkeld rondom het geliefde kindermerk Woezel & Pip. De opening staat gepland voor maart 2026. De thematisering van het park is doorgevoerd tot in […]

ARTIS maakt monument toekomstbestendig. Aquarium combineert erfgoed, educatie en innovatie
Na een restauratie van meer dan vier jaar is het monumentale ARTIS-Aquarium klaar voor de toekomst. Wat ooit werd gebouwd als technisch wonder in 1882, is nu een voorbeeld van hoe erfgoed en duurzaamheid hand in hand kunnen gaan. In 2026 opent het aquarium opnieuw zijn deuren, met een vernieuwd concept waarin water, ecologie en […]

Avonturenboerderij Molenwaard genomineerd voor twee publieksprijzen in Zuid-Holland
Avonturenboerderij Molenwaard maakt kans op twee bekende publieksprijzen: ‘Leukste Uitje van Zuid-Holland’ van Go-Kids en ‘Beste Dagje Weg van Zuid-Holland’ van DagjeWeg.NL. Beide verkiezingen lopen van 1 juni tot en met oktober 2025. In deze periode kan het publiek stemmen op hun favoriete uitjes in de provincie. Leukste Uitje van Zuid-Holland Deze verkiezing is een […]

Herre Dijkema vertrekt als directeur van TVAN
Herre Dijkema vertrekt per 1 augustus 2025 als directeur van Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen (TVAN). Hij wordt de nieuwe directeur van de Koninklijke NVRD, de brancheorganisatie voor afval- en reinigingsdiensten in Nederland. Dijkema trad in 2017 aan bij TVAN en groeide uit tot een herkenbaar boegbeeld in de vrijetijdssector. Onder zijn leiding ontwikkelde TVAN zich […]

GaiaZOO viert 20-jarig bestaan met overname, kunst en aandacht voor natuurbescherming
GaiaZOO bestaat dit jaar 20 jaar. Het jubileum wordt gevierd met een feestelijk weekend op 31 mei en 1 juni. Tegelijkertijd wordt een belangrijke stap gezet in de toekomst van het park. Per 1 juni 2025 wordt GaiaZOO namelijk officieel overgenomen door Koninklijke Burgers’ Zoo. De overname markeert een nieuw hoofdstuk. GaiaZOO kan hierdoor verder […]

Camperonderzoek 2025: Van sociale voorkeur tot smaakgrenzen. Kampeerder kiest bewust en eet lokaal
De moderne kampeerder blijkt verrassend selectief. Niet alleen qua uitrusting of bestemming, maar ook in sociale omgang. Uit het Groot Nationaal Camperonderzoek 2025 van camperdeelplatform Goboony blijkt dat stereotypen en voorkeuren ook op de camping volop leven. 43% beoordeelt medekampeerders op hun campertype. 70% geeft de voorkeur aan buren met een vergelijkbare leeftijd of reissamenstelling. […]

Diergaarde Blijdorp zet educatieve standaard met digitale expeditie: 21.000 uur edutainment in 14 weken
Diergaarde Blijdorp breidt zijn rol als koploper in edutainment verder uit. Met de app Expeditie Blijdorp biedt het park een innovatieve manier van leren en beleven. In slechts 14 weken leverde de app ruim 21.000 uur educatieve interactie op, het equivalent van 21.000 biologielessen. De app is een digitaal verlengstuk van het fysieke parkbezoek. Via […]