Overname: Great Stay App, expert in digitale gastcommunicatie, neemt The Digital Concierge over

Great Stay, de expert in digitale gastcommunicatie, kondigt met trots de overname aan van The Digital Concierge. Met deze overname versterken we onze positie in de markt en voegen we 160 nieuwe klanten toe aan ons huidige platform, waarop meer dan 600 bestaande klanten wereldwijd zijn aangesloten.

Waarom nemen we The Digital Concierge over?

De app van The Digital Concierge is ook ontwikkeld om hosts en gasten te ontzorgen. Gebruikers zijn daarom relatief eenvoudig te integreren naar ons platform. In combinatie met onze koppelingen en innovatieve functionaliteiten bieden we mooie extra’s – een mooie toevoeging voor zowel de bestaande klanten van The Digital Concierge als voor Great Stay zelf.

160 nieuwe apps op het platform van Great Stay

Great Stay ondersteunt momenteel wereldwijd meer dan 600 accommodaties in digitale gastcommunicatie met eigen apps. Met de overname van The Digital Concierge voegen we er 160 apps aan toe, waaronder die van hotels, bed & breakfasts, verhuurorganisaties en vakantiehuizen. In de komende drie maanden worden alle apps van The Digital Concierge zorgvuldig geïntegreerd in het platform van Great Stay.

Een mijlpaal waar we trots op zijn

“We zijn enorm trots op deze stap” zegt David Claessen. Waar de recreatie- en hospitalitybranche steeds verder digitaliseert, ontbreekt het vaak aan een verbindende schakel tussen de systemen en in de communicatie. Met Great Stay koppelen we dit alles en bieden we eigenaren en verhuurders van accommodaties innovatieve functionaliteiten. Zo koppelt onze technologie de producten en de software van meer dan 50 partners in de branche, waaronder Mobile Key, PMS-koppelingen en andere bekende reserveringssystemen.

Deze mijlpaal brengt ons dichter bij onze missie om de beste app-oplossing te bieden voor accommodaties wereldwijd. Onze focus op innovatieve digitale gastcommunicatie staat centraal in elke nieuwe samenwerking en we heten de klanten van The Digital Concierge van harte welkom.

 

Wil je meer weten over deze overname of heb je een andere vraag? Neem dan contact op met David Claessen.

Linkedin Great Stay: https://www.linkedin.com/company/71358564/
Website Great Stay: https://greatstayapp.com/nl/

Linkedin The Digital Concierge: https://www.linkedin.com/company/the-digital-concierge
Website Digital concierge: https://www.thedigitalconcierge.com/nl/

Blog: https://greatstayapp.com/nl/great-stay-app-expert-in-digitale-gastcommunicatie-neemt-the-digital-concierge-over/

Complete plan van aanpak

De basis is ons Business Model Canvas waar wij voor ondernemers een totaal Plan van Aanpak opzetten. Geen papieren winkel maar concreet per onderdeel een opgezet plan waar ruimte is voor innovatie – conceptontwikkeling en een gezonde bedrijfsvoering waarin onderdelen als prijsconcurrentie, sturen op EBBITDA, marketing met een gezonde benchmark voor uw conncurrentie positie onderdeel uitmaken dit Plan van Aanpak. Met dit Plan van Aanpak kunt u naar de bank of financier die een totaal inzage heeft in het meerjaren ondernemersplan met de daarbij behorende scenario’s voor een gezonde realistische exploitatie.

Kosten voor dit Plan van Aanpak vanaf € 7.500.-

Referenties

  • Hof van Saksen
  • Landal Greenparks
  • PUUR Exloo
  • Julianahoeve
  • Aqua Best
  • Wunderland Kalkar DE
  • Beerze Bulten
  • Groepen.NL
  • Gemeenten Lelystad
  • Gemeente Zwolle
  • Midden Limburg
  • Provincie Drenthe
  • TCV Terschelling
  • Kontour Vastgoed
  • Eiland van Maurik
  • Camping Betuwe
  • Dagvoorzitter- Spreker – Pannellid – Commissariaat RVC

    Trendwatcher en adviseur Hans van Leeuwen staat in de recreatiesector bekend om zijn directheid en ongezouten mening over trends en ontwikkelingen in leisure. Dat zij hiermee scherp aan de wind zeilt, zorgt ervoor dat bij menigeen soms de haren recht overeind gaan staan. Richard de Bruin heeft mijn zijn gevoel voor innovatie veel overheden en bedrijfsleven van nieuwe producten en diensten voorzien. Met zijn vooruitziende blik loopt hij in  ruim 30 jaar vaak een stapje vooruit.

    Hans en Richard leveren met hun professionele oog voor de juiste leisure trends een positieve bijdrage in de recreatiesector, al was het maar omdat zij iedereen op scherp weet te zetten en voor menig recreatieondernemer een spiegel is.

    Met veertig jaar ervaring in de vrijetijdsindustrie weet Pleisureworld op scherpzinnige wijze te bepalen waar het in de toekomst naartoe zal gaan. Nauwgezet houden wij de consumententrends in de gaten en weten wij hoe de klantreis van de toekomst eruit ziet. Op zoek naar een dagvoorzitter, spreker, pannellid, een nieuwe commissaris of toezichthouder? Pleisureworld komt met leisure expertise en brengt het met passie. Bekijk hieronder de mogelijkheden.