Toverland uitgeroepen tot klantvriendelijkste leisurebedrijf 2025

Toverland is tijdens de verkiezing van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland bekroond tot het klantvriendelijkste bedrijf in de categorie Leisure. Het attractiepark uit Sevenum debuteerde dit jaar in de verkiezing en behaalde direct ook een indrukwekkende tweede plaats in de nationale ranking van bijna 400 bedrijven.

De verkiezing is gebaseerd op ruim 116.000 beoordelingen van consumenten en wordt uitgevoerd door onderzoeksbureau MarketResponse. Bezoekers waarderen Toverland om de vriendelijke medewerkers, de kindvriendelijkheid, de sfeer in het park en het kwalitatieve horeca-aanbod. Bijna de helft van de gasten gaf een beoordeling van een 9 of 10.

Volgens Bart Jaspers, Senior Manager Marketing & Communicatie, is het resultaat een directe reflectie van het werk op de vloer. “Wij streven naar het creëren van magische gelukservaringen. Dat onze gasten dit ook zo ervaren, is een waardevolle erkenning voor het hele team.”

De prestatie onderstreept de kracht van Toverlands gastvrijheidsfilosofie. Het park koppelt een sterke merkidentiteit aan consistente beleving in elke schakel van de gastreis. Daarmee positioneert Toverland zich niet alleen als attractiebestemming, maar als voorbeeld van geïntegreerde klantgerichtheid in leisure.

Toverland is sinds 2001 actief en telt meer dan 40 attracties en shows, verdeeld over zes themagebieden. Het park blijft investeren in beleving en gasttevredenheid als strategische pijlers voor verdere groei.

To top