Nieuw logo voor vakantiehuisaanbieder Heerlijke Huisjes

Steenwijk, 26 juni 2024

 

Heerlijke Huisjes, de online aanbieder van vakantiewoningen, heeft een nieuwe huisstijl. Het vernieuwde logo is de meest in het oog springende verandering. Na vele jaren is afscheid genomen van het vertrouwde blauwe huisje en gele zonnetje. 

 

Het nieuwe logo bestaat uit de naam van het bedrijf en een beeldmerk dat is opgebouwd uit een aantal letters ‘H’ die samen een zonnetje vormen. “Een speelse verwijzing naar ons oude logo”, legt marketingmanager Colien Bloemendal uit. “Het nieuwe logo heeft een echte vakantie-uitstraling, wat natuurlijk goed bij ons past. En met wat fantasie kun je er ook een tandwiel in zien. Dat is een knipoog naar onze manier van werken, want we willen ervoor zorgen dat zowel voor woningeigenaren als gasten alles op rolletjes loopt.”

 

Opknapbeurt

Het nieuwe logo van het bedrijf is onderdeel van een geheel vernieuwde huisstijl, waarin de kleuren blauw en oranje de boventoon voeren. “Kleuren die perfect de identiteit van ons bedrijf weergeven”, vervolgt Colien. “Ze staan voor ons belangrijkste werkgebied, namelijk Nederland. Blauw als symbool van water en oranje als verwijzing naar onze nationale kleur.”

Het was tijd voor een nieuwe look, vindt Colien. “We zijn de afgelopen jaren flink gegroeid. We merkten dat na al die tijd de verf wat van onze huisstijl begon af te bladderen, om het zo maar even te zeggen. En net als een vakantiehuis soms onderhoud nodig heeft, verdiende ons merk na al die jaren ook een opknapbeurt.”

 

Er even tussenuit

De nieuwe huisstijl past volgens Colien perfect bij de filosofie van Heerlijke Huisjes. “Wij geloven dat je niet ver weg hoeft om er heerlijk tussenuit te gaan. Onze vakantiewoningen in Nederland, Duitsland en België liggen allemaal op maximaal drie uur rijden van Utrecht. Dichtbij maar ver weg van het alledaagse. We staan als familiebedrijf ook dicht bij onze gasten en woningeigenaren. Zelfs letterlijk, door onze beide kantoren in Steenwijk en Zeeland.

In de toekomst hoopt het bedrijf ook een kantoor op de Veluwe te openen. “Om iedereen nog beter van dienst te kunnen zijn in de regio.”

 

Over Heerlijke Huisjes

Het aanbod van Heerlijke Huisjes bestaat uit vakantiehuizen van particuliere eigenaren, huisjes op vakantieparken en groepsaccommodaties. Het hoofdkantoor van het bedrijf staat in Steenwijk, daarnaast is er een regiokantoor in het Zeeuwse Grijpskerke.

Voor meer informatie, beeldmateriaal en interview-aanvragen kunt u contact opnemen met:

Colien Bloemendal

Marketingmanager

Tel.: 0521-587300

E-mail: marketing@heerlijkehuisjes.nl

Complete plan van aanpak

De basis is ons Business Model Canvas waar wij voor ondernemers een totaal Plan van Aanpak opzetten. Geen papieren winkel maar concreet per onderdeel een opgezet plan waar ruimte is voor innovatie – conceptontwikkeling en een gezonde bedrijfsvoering waarin onderdelen als prijsconcurrentie, sturen op EBBITDA, marketing met een gezonde benchmark voor uw conncurrentie positie onderdeel uitmaken dit Plan van Aanpak. Met dit Plan van Aanpak kunt u naar de bank of financier die een totaal inzage heeft in het meerjaren ondernemersplan met de daarbij behorende scenario’s voor een gezonde realistische exploitatie.

Kosten voor dit Plan van Aanpak vanaf € 7.500.-

Referenties

  • Hof van Saksen
  • Landal Greenparks
  • PUUR Exloo
  • Julianahoeve
  • Aqua Best
  • Wunderland Kalkar DE
  • Beerze Bulten
  • Groepen.NL
  • Gemeenten Lelystad
  • Gemeente Zwolle
  • Midden Limburg
  • Provincie Drenthe
  • TCV Terschelling
  • Kontour Vastgoed
  • Eiland van Maurik
  • Camping Betuwe
  • Dagvoorzitter- Spreker – Pannellid – Commissariaat RVC

    Trendwatcher en adviseur Hans van Leeuwen staat in de recreatiesector bekend om zijn directheid en ongezouten mening over trends en ontwikkelingen in leisure. Dat zij hiermee scherp aan de wind zeilt, zorgt ervoor dat bij menigeen soms de haren recht overeind gaan staan. Richard de Bruin heeft mijn zijn gevoel voor innovatie veel overheden en bedrijfsleven van nieuwe producten en diensten voorzien. Met zijn vooruitziende blik loopt hij in  ruim 30 jaar vaak een stapje vooruit.

    Hans en Richard leveren met hun professionele oog voor de juiste leisure trends een positieve bijdrage in de recreatiesector, al was het maar omdat zij iedereen op scherp weet te zetten en voor menig recreatieondernemer een spiegel is.

    Met veertig jaar ervaring in de vrijetijdsindustrie weet Pleisureworld op scherpzinnige wijze te bepalen waar het in de toekomst naartoe zal gaan. Nauwgezet houden wij de consumententrends in de gaten en weten wij hoe de klantreis van de toekomst eruit ziet. Op zoek naar een dagvoorzitter, spreker, pannellid, een nieuwe commissaris of toezichthouder? Pleisureworld komt met leisure expertise en brengt het met passie. Bekijk hieronder de mogelijkheden.