maandag 24 februari 2014 – De ADHD-reis in leisure; dat is hoe de #2daagse studiereis van Pleisureworld in de wandelgangen beter bekend staat. Dit jaar organiseert netwerkplatform Pleisureworld alweer voor de tiende editie een vakgerichte studiereis waarbij in twee dagen tijd ruim tien attracties in dagrecreatie worden bezocht. Ook dit jaar is er volop belangstelling uit een brede doelgroep.
Leren van collega ondernemers
De #2daagse studiereis werd in 2003 geïnitieerd door trendwatcher Hans van Leeuwen: “Destijds kwamen veel ondernemers bij mij met de vraag of ik niet voor hen een studiedag bij een collega bedrijf kon organiseren, waarbij men een kijkje achter de schermen kreeg. Na verloop van tijd besloot ik om het nog makkelijker voor de ondernemer te maken; een reis waarbij men in twee dagen tijd de belangrijkste highlights van dat moment bezocht. En de rest is geschiedenis…”
Thema: Taste of Leisure
In de afgelopen tien jaar hebben al honderden deelnemers deelgenomen aan de studiereizen. Het thema van 2014 is ‘Taste of Leisure’. Dit jaar voert de reis onder andere langs het Spoorwegmuseum, Ayersrock, Dutch Water Dreams, Madurodam, Sprookjeswonderland, Dolfinarium Harderwijk en Dierenpark Amersfoort. Daarnaast zijn een aantal bijzondere mystery visits in het programma opgenomen.
Bijzondere trends en noviteiten
Alle locaties die tijdens de #2daagse studiereis worden aangedaan zijn verkozen omdat zij op een bijzondere manier de consument weten aan te spreken met bijvoorbeeld een nieuw aanbod of vanwege een bijzondere aanpak. Centraal staat dat collega ondernemers van elkaar kunnen leren en ervaringen kunnen delen. De reis staat in het teken van inspiratie, passie voor het vak en netwerkontmoetingen met toonaangevende hoofdrolspelers uit de leisure industrie.
Meer informatie
Het volledige programma, inclusief deelnemers is terug te vinden via de website van Pleisureworld. Tevens kunnen geïnteresseerden zich daar inschrijven voor de studiereis.