Het is de hoogste tijd dat Family Entertainment Centers als een professionele bedrijfstak worden omarmd en dat ook de ondernemers in deze sector zich verder professionaliseren en onderscheiden. De reguliere dierentuinen, attractieparken en musea nemen maatregelen om in te spelen op deze nieuwe ontwikkelingen. Bent u ook benieuwd naar de trends binnen de sector en de kansen voor uw bedrijf? Schrijf u dan in voor de Vakdag ‘Het nieuwe dagje uit’ op 22 maart aanstaande.
De consument is op zoek naar unieke belevenissen
We zien een ontwikkeling waarbij steeds vaker gekozen wordt voor verschillende in- & outdoor activiteiten onder één dak. De consument is op zoek naar gezelligheid, unieke belevenissen, vertier en vermaak tegen een betaalbare prijs. Het nieuwe dagje uit is meer dan een zwembad, bungalowpark, bowlingcentrum of attractiepark.
Kennis en inspiratie
Tijdens de Vakdag ‘Het nieuwe dagje uit’ nemen we u mee in de trends en ontwikkelingen van deze sector door middel van het delen van kennis en inspiratie. Er worden workshops en presentaties gegeven over onder andere Het Panda-effect bij Ouwehands Dierenpark Rhenen door Directeur Robin de Lange en zullen Vakdag bezoekers als een van de eersten het nieuwe concept ‘SuperBeach’ van Superfun Amersfoort te horen krijgen. Ook neemt Didier van Weyenberge, Parkdirecteur Comics Antwerpen ons mee in het succesverhaal van dit vernieuwende Family entertainment center rond populaire Belgische stripfiguren.
Meld u nu aan!
Dit en nog veel meer kunt u verwachten op 22 maart tijdens de Vakdag ‘Het nieuwe dagje uit’, vol met inspiratie en internationale sprekers, workshops en de laatste innovaties. Meld u nu aan als standhouder en wees verzekerd van een plek op het innovatieplein tijdens deze Vakdag waar uw bedrijf de nodige publiciteit krijgt bij de beslissers in deze sector. Als bezoeker deze dag bijwonen kan uiteraard ook! Meld u dan hier aan.