Marketing D-Day wordt onderdeel TRENDCONGRES toerisme en vrije tijd

De vakdag Marketing D-Day die op 3 oktober gehouden zou worden, is verplaatst naar het TRENDCONGRES toerisme en vrije tijd op donderdag 31 oktober 2019.

Marketing is altijd al een onderdeel van het TRENDCONGRES geweest. Door de samenvoeging verwacht de organisatie synergie tussen beide congressen. Marketing D-Day is een volwaardig onderdeel geworden in de programmering.

Al meer dan 95 deelnemers hebben zich voor het TRENDCONGRES 2019 ingeschreven. Dit congres is al meerdere jaren succesvol. Vijf van de sprekers van Marketing D-Day staan op het podium tijdens het TRENDCONGRES. Martin van Kranenburg is zelfs keynote spreker op het hoofdpodium.

Tijdens het congres komen veel trends en ontwikkelingen aan bod die ook voor marketeers belangrijk zijn. Zo houdt topspreker Jeremy Smith een presentatie over ‘Transforming Tourism for Resilience and Regeneration’. Om trends in vrije tijd te ervaren wordt een excursie met toelichting gehouden naar Katendrecht. Voor het volledige programma, ga naar de congreswebsite: www.toerismecongres.nl. Voor het programma van het TRENDCONGRES en Marketing D-Day, zie: www.toerismecongres.nl/programma Op het meeste rechtse tabblad staat de programmering van Marketing D-Day.

Praktische informatie
Marketing D-Day vindt plaats tijdens TRENDCONGRES toerisme en vrije tijd op 31 oktober 2019. Locatie: Inholland, Posthumalaan 90 in Rotterdam.
Aanmelden kan via: www.toerismecongres.nl/tickets of www.marketingdday.nl/tickets Vol = vol. Het TRENDCONGRES toerisme en vrije tijd kan maximaal 220 bezoekers ontvangen.

Complete plan van aanpak

De basis is ons Business Model Canvas waar wij voor ondernemers een totaal Plan van Aanpak opzetten. Geen papieren winkel maar concreet per onderdeel een opgezet plan waar ruimte is voor innovatie – conceptontwikkeling en een gezonde bedrijfsvoering waarin onderdelen als prijsconcurrentie, sturen op EBBITDA, marketing met een gezonde benchmark voor uw conncurrentie positie onderdeel uitmaken dit Plan van Aanpak. Met dit Plan van Aanpak kunt u naar de bank of financier die een totaal inzage heeft in het meerjaren ondernemersplan met de daarbij behorende scenario’s voor een gezonde realistische exploitatie.

Kosten voor dit Plan van Aanpak vanaf € 7.500.-

Referenties

  • Hof van Saksen
  • Landal Greenparks
  • PUUR Exloo
  • Julianahoeve
  • Aqua Best
  • Wunderland Kalkar DE
  • Beerze Bulten
  • Groepen.NL
  • Gemeenten Lelystad
  • Gemeente Zwolle
  • Midden Limburg
  • Provincie Drenthe
  • TCV Terschelling
  • Kontour Vastgoed
  • Eiland van Maurik
  • Camping Betuwe
  • Dagvoorzitter- Spreker – Pannellid – Commissariaat RVC

    Trendwatcher en adviseur Hans van Leeuwen staat in de recreatiesector bekend om zijn directheid en ongezouten mening over trends en ontwikkelingen in leisure. Dat zij hiermee scherp aan de wind zeilt, zorgt ervoor dat bij menigeen soms de haren recht overeind gaan staan. Richard de Bruin heeft mijn zijn gevoel voor innovatie veel overheden en bedrijfsleven van nieuwe producten en diensten voorzien. Met zijn vooruitziende blik loopt hij in  ruim 30 jaar vaak een stapje vooruit.

    Hans en Richard leveren met hun professionele oog voor de juiste leisure trends een positieve bijdrage in de recreatiesector, al was het maar omdat zij iedereen op scherp weet te zetten en voor menig recreatieondernemer een spiegel is.

    Met veertig jaar ervaring in de vrijetijdsindustrie weet Pleisureworld op scherpzinnige wijze te bepalen waar het in de toekomst naartoe zal gaan. Nauwgezet houden wij de consumententrends in de gaten en weten wij hoe de klantreis van de toekomst eruit ziet. Op zoek naar een dagvoorzitter, spreker, pannellid, een nieuwe commissaris of toezichthouder? Pleisureworld komt met leisure expertise en brengt het met passie. Bekijk hieronder de mogelijkheden.