Douchewc roadshow van Geberit laat het de consument zelf ervaren

De Geberit AquaClean tour zet reiniging met water op het toilet in de spotlight en verleidt consumenten het zelf uit te proberen.

Iedereen mag het komen ontdekken: onder het motto ‘Mijn eerste keer’ doorkruist Geberit dit voorjaar heel Nederland. Tijdens de Geberit AquaClean roadshow krijgt de consument de kans om op een heel innovatieve manier de verfrissende reiniging met water te ervaren. Deze natuurlijke vorm van intieme hygiëne leren ze kennen in een exclusieve omgeving. Met deze ‘eerste keer’ belooft Geberit een uitzonderlijke ervaring, die onze westerse gewoonten in persoonlijke hygiëne weleens voorgoed zou kunnen veranderen.

Deze grootschalige campagne van Geberit is rechtstreeks op consumenten gericht en vindt deze lente op geselecteerde locaties en op doelgroepgerichte events plaats. Met de Geberit AquaClean truck presenteert de sanitairfabrikant het thema ‘reinigen met water’ op een nieuwe en baanbrekende manier: in een exclusieve sfeer, zullen eindgebruikers in staat worden gesteld de voordelen, van deze natuurlijke vorm van persoonlijke reiniging, te ervaren door het zelf uit te proberen. Geberit ziet de campagne als een extra stap in de richting van een nieuwe hygiënecultuur in Nederland.

Vanaf 13 mei t/m 26 juni toert de AquaClean truck door Nederland en brengt het promotieteam bezoeken aan diverse plaatsen en evenementen, zoals de Libelle Zomerweek in Almere, Design District in Zaandam, het Italië evenement Haarzuilens, Fleurig Huis & Tuin bij Appeltern, Farm & Country fair in Aalten, Villa Arena in Amsterdam, het stadsplein van Amstelveen, wooncentrum Nijhof en stadscentrum Het Valkhof in Nijmegen. Geberit heeft als doel, dat de roadshow een lange termijn impuls aan AquaClean partners en dealers geeft, als het gaat om de verkoop van de AquaClean douchewc.

Enthousiasme voor een nieuwe vorm van hygiëne

Geberit wil de eindgebruikers enthousiast maken voor het reinigen met water op het toilet en aanleiding geven tot een geheel nieuwe beweging. Naast de focus op de douchewc als product, zal de roadshow voornamelijk gericht zijn op het element van persoonlijke ervaring; Wat is een douchewc en wat doet dat met het gevoel? In de truck is een promoteam aanwezig die dit onderwerp ter sprake brengt en je uitnodigt een douchewc te testen. De eerste ervaring met een Geberit AquaClean douchewc is altijd een belevenis! Als je het eenmaal ervaren hebt, wil je niet meer zonder!

In de truck is een testwaterstraal voor de handen, zijn er diverse AquaClean douchewc showmodellen en twee werkende douchewc’s van ons nieuwste model: de AquaClean Mera. Hiermee kan het reinigen met water op het toilet ervaren worden, zowel fysiek als emotioneel.

Speciale vakeditie vrijdag 13 mei: kick-off van de tour!

Op vrijdag 13 mei is de aftrap van de Geberit AquaClean tour in Nieuwegein bij het hoofdkantoor van Geberit. Alle vakrelaties zijn van 14:00 tot 20:00 van harte uitgenodigd om op deze speciale vakeditie de AquaClean truck te ervaren onder het genot van een hapje, een drankje en muziek. Op deze vakdag wordt er onder de vakrelaties een Geberit AquaClean douchewc weggegeven, inclusief installatie binnen één dag.

‘Mijn eerste keer’

De campagne ‘Mijn eerste keer’ zal begin mei gelanceerd worden met reclame en social media-activiteiten. De aandachtstrekker van de campagne is een video op social media, die de gezichten van mensen laat zien, wanneer ze voor het eerst de douchewc ervaren. Geberit is er doelbewust op uit mensen te verrassen en ze aan te sporen informatie in te winnen en al pratend het taboe te doorbreken. Tijdens de roadshow maken ook consumenten kans een Geberit AquaClean douchewc, inclusief installatie binnen één dag, te winnen door de douchewc uit te proberen.

Meer informatie over het tourschema, het reinigen met water en de winactie is te vinden op www.geberit-aquaclean.nl/roadshow

Complete plan van aanpak

De basis is ons Business Model Canvas waar wij voor ondernemers een totaal Plan van Aanpak opzetten. Geen papieren winkel maar concreet per onderdeel een opgezet plan waar ruimte is voor innovatie – conceptontwikkeling en een gezonde bedrijfsvoering waarin onderdelen als prijsconcurrentie, sturen op EBBITDA, marketing met een gezonde benchmark voor uw conncurrentie positie onderdeel uitmaken dit Plan van Aanpak. Met dit Plan van Aanpak kunt u naar de bank of financier die een totaal inzage heeft in het meerjaren ondernemersplan met de daarbij behorende scenario’s voor een gezonde realistische exploitatie.

Kosten voor dit Plan van Aanpak vanaf € 7.500.-

Referenties

  • Hof van Saksen
  • Landal Greenparks
  • PUUR Exloo
  • Julianahoeve
  • Aqua Best
  • Wunderland Kalkar DE
  • Beerze Bulten
  • Groepen.NL
  • Gemeenten Lelystad
  • Gemeente Zwolle
  • Midden Limburg
  • Provincie Drenthe
  • TCV Terschelling
  • Kontour Vastgoed
  • Eiland van Maurik
  • Camping Betuwe
  • Dagvoorzitter- Spreker – Pannellid – Commissariaat RVC

    Trendwatcher en adviseur Hans van Leeuwen staat in de recreatiesector bekend om zijn directheid en ongezouten mening over trends en ontwikkelingen in leisure. Dat zij hiermee scherp aan de wind zeilt, zorgt ervoor dat bij menigeen soms de haren recht overeind gaan staan. Richard de Bruin heeft mijn zijn gevoel voor innovatie veel overheden en bedrijfsleven van nieuwe producten en diensten voorzien. Met zijn vooruitziende blik loopt hij in  ruim 30 jaar vaak een stapje vooruit.

    Hans en Richard leveren met hun professionele oog voor de juiste leisure trends een positieve bijdrage in de recreatiesector, al was het maar omdat zij iedereen op scherp weet te zetten en voor menig recreatieondernemer een spiegel is.

    Met veertig jaar ervaring in de vrijetijdsindustrie weet Pleisureworld op scherpzinnige wijze te bepalen waar het in de toekomst naartoe zal gaan. Nauwgezet houden wij de consumententrends in de gaten en weten wij hoe de klantreis van de toekomst eruit ziet. Op zoek naar een dagvoorzitter, spreker, pannellid, een nieuwe commissaris of toezichthouder? Pleisureworld komt met leisure expertise en brengt het met passie. Bekijk hieronder de mogelijkheden.