Praktijkdag Vakantiepark PUUR Exloo

Praktijkdag Vakantiepark PUUR Exloo

Wellicht heeft u het al in de wandelgangen vernomen? Er staat weer een bijzondere kennis- netwerk- bijeenkomst op het programma voor de beslissers in de sector van de vakantieparken. Het is alweer meer dan vijftien jaar terug dat wij met Pleisureworld het praktisch handboek publiceerden met oog voor commerciële belangen ‘Kansen in de Bungalow Sector’! Wat zijn de grote veranderingen sinds die tijd?

  • 12 oktober 2021
  • Landal Familie resort PUUR Exloo
    Valtherweg 30
    7875 TB Exloo
  • 225,-
  • Door Pleisureworld

Top locatie – Nieuwe standaard norm

Een van de eerste Resort in ons land waar het vertrekpunt is geweest het creeren van een BRAND met als thema Essential Living. Gasten kiezen voor een BRAND en een Beleving maar niet voor een Touroperator. Deze praktijkdag is zo opgezet met de bedoeling het maximale eruit te halen als het gaat om de laatste trends, innovatie met nieuwe belevenisconcepten op luxe familie resort. De markt is Booming en veel nieuwe vakantieparken komen eraan! Het is daarom des te belangrijker te kiezen voor een unieke propositie en onderscheidend vermogen. Blijf weg uit het midden waar een overaanbod is van hetzelfde. Dat hebben zij wel begrepen bij Kontour Vastgoed en kiezen in alle onderdelen voor het hoogste- meest luxe segment van Nederland.

PUUR Exloo is het eerste resort met een volledige receptieloze aankomst gecombineerd met een persoonlijke ontvangst van alle gasten. Utra luxe villa’s met de laatste consumenten gadgets van Sonos tot Netflix en van Sauna tot Sunshower. Deze villa’s kennen de meest luxe complete uitvoering. Een resort dat het moet doen zonder uitgebreide faciliteiten en medewerkers en daardoor volldig gericht op de regio met de introductie van de eerste Beleveniskaart voor vakantieparken. De opzet van het ondernemersplatform Vrienden van PUUR Exloo is een slimme tool voor een nieuwe inkomstenstroom uit de On-Line verkopen aan de gast.

Over de praktijdag

Topspekers, experts uit de praktijk
Het heet niet voor niets een PRAKTIJKDAG. Je krijgt een inspirerend programma aangeboden met vier inspierende kennis sessies van actuele thema’s door experts uit de praktijk die hun kennis met u willen delen. Het doel is dat u naar huis gaat met waardevolle product informatie en meer inzicht en kennis over consumenten vraagstukken voor uw eigen recreatieonderneming.
Whats Next: Thema’s die wij bespreken tijdens deze Top Ontmoeting is het ontwikkelen van ultra luxe resort gericht op de toekomst waarbij de gast via zijn mobiel de regie in handen heeft.

Rondleiding & Backstagetour
In het programma hebben wij een uitgebreide inspiratie tour over dit unieke Resort in ontwikkeling. Op de meest vitale onderdelen van dit Resort willen wij u juist informeren over de mogelijkeden en toepassingen.

Ondanks dat het Resort nog in ontwikkeling is zijn er al heel veel ervaringen opgedaan waar u uw voordeel mee kunt doen. U brengt uiteraard een bezoek aan de bijzondere villa’s, GuestHouse met Incheck zuil, Hospitality met In-Home concept, linnenloods, GameBox en de parkfaciliteiten w.o. de pumptrack en de bouw van het nieuwe zwembad. De rondleiding vindt plaats in kleine groepen voor optimale aandacht.

Netwerkborrel
Op deze TOP Ontmoeting is er ruimschoots de tijd om nieuwe contacten te leggen met experts van deze dag. Ook met bestaande relaties kunt u weer nieuwe afspraken maken uw samenwerking van nieuwe impulsen te voorzien. Er is voldoende oog voor de productpresentaties van de vele leveranciers en wordt u voorzien van een hapje en een drankje in een gezellige entourage. Alle deelnemers ontvangen een uitgebreide deelnemerslijst met relavantie n.a.w. gegevens na afloop met een uitgebreid verslag in de e-mail box.


Praktijkdag vakantieparken – programma

  • Dinsdag 12 oktober
  • 10.00 uur
    Welkom, uw gastheer Hans van Leeuwen – Leisure Expert, Trendwatcher en Adviseur
    – receptieloze aankomst: van idee tot uniek concept Vrienden van PUUR Exloo
  • 10.10 uur
    1e speker; Hielke Tillema, directeur Kontour Vastgoed
    – Een nieuwe dimensie in Vakantie Resorts
  • 10.30 uur
    2e spreker; Ellen van Gackel, directeur Brandforce One
    – De kracht van een BRAND met uniek concept als voorwaarde voor succes
  • 10.50 uur
    3e spreker; Jan Louwris – Sales & Marketing manager Whooz
    – Bezoekersprofielen
  • 11.10 uur
    4e spreker; Mikael Andersson – Commercieel directeur Landal GreenParks
    – Nieuwe koers van Landal GreenParks, een dynamische organisatie die toonaangevend is in het management, beheer en verhuur van bungalowparken
  • 11.30 uur
    Rondleiding Resort + Koffie To Go
    Route langs; GuestHouse, bezichtiging 6 – 8 – 10 persoons villa, linnenloods inclusief opslag, Oerrspeelterrein, Pumptrack, zwembad in aanbouw, bouwplaats nieuwe type villa’s en rondgang Hunzebergen met o.a. uiteenlopende productpresentaties on TOUR; Hotel TV in de Villa’s, Life Style Interieur, GameBox, Terrasmeubilair, Laadpalen, etc.
    Tijdens deze rondleiding vindt er ook een interactieve presentatie plaats over de Belevingskaart PUUR Exloo van Experience Designer Marieke van Doorn. Achtereenvolgens zal De Vries Kartografie. een toelichting geven op de routebeleving van deze Beleveniskaart.
  • 13.00 uur
    Lunch, in de openlucht sfeervol Drents streekgerechten buffet, netwerken
  • 14.00 uur
    Praktijk Workshops 1e ronde
    A) Zelf Incheck zuil
    B) Introductie van de Beleveniskaart
    C) Hcontrol online toegangscontrole, een sleutel is niet meer nodig
    D) Webwinkel, bezorgservice als verdienmodel
    E) Helden van Nu, Hotel TV en Internet
  • 14.45 uur
    Praktijk Workshops 2e ronde
    F) Pumptrack, Voedselbos en OERRspelen
    G) Hoogste NPS score – Schoonmaken is een kunst
    H) Recreatief Vastgoed PUUR Exloo
    I) OT Design, Interieurbeleving
    J) Het concept achter De Vrienden van PUUR Exloo
  • 15.30 uur
    Uitsmijter, Presentatie Branch Rapport – Onstuimige Groei Vakantieparken EU
  • 16.00 uur
    Netwerkborrel, maak nieuwe vrienden en ontmoet bekende relaties

Dit zijn onze deelnemers:

1. Angélique Schellenberg – Xandrion

2. Ingris Heemskerk – Residence Terschelling

3. Remco van de Berg – BoerPlay

4. Sander Maassen – BoerPlay

5. Xander Vendrig – Solarif

6. Harry Wolkenfelt – Venfeld

7. Fokko Mulder – Everyoffice

8. Martin de Vries – Everyoffice

9. Hentietta Gerelsma – SCARABEE online strategie

10. Evert van Beek – Parc Granuenta

11. Barry van Lingen – Telstar Beach

12. Hans Meijer – Meijer Recreatie Management

13. Jeroen Pluis – Telstar Surf

14. Marieke Broekman

15. Willemieke de Waal-Kaandorp – De Kennemer Duincampings BV

16. Sjoerd Vulto – Camping de Lakens

17. Steven Bodoux – De Kennemer Duincampings

18. Michel de Meijer – Dino Experience Park / City Golf

19. Wim de Haan – Vamor – Vastgoedregisseur

20. Linda Fijma – Capmo

21. Max van Leeuwen – Leo Groote Instituut

22. Peter Luken – Confias

23. Theo Koops – Kontour Vastgoed BV

24. Anja Seubers – Kontour Vastgoed BV

25. Walter Jonker – Pretwerk

26. Ton Vermeulen – NRIT Media

27. Sanne Bakker – Ensanne

28. Hans van Leeuwen – Pleisureworld

29. Hielke Tillema – Kontour vastgoed BV

30. Ellen van Gackel – BrandForceOne

31. Yvonne van den Nieuwenhuizen – Pin Je Plek

32. Wander Groot – Wanagro Leisure Consultancy

33. Hans van der Mijl – Kontour Vastgoed BV

34. Harold Stemkens – Libelnet

35. Hans Jansen – Libelnet

36. Jean Kiekenbosch – Driestar

37. Gerro Vonk – Driestar

38. Richard de Bruin – Bureau Toerisme

39. Caroline Scholten – Bureau Toerisme

40. Marcel Mink – Fonville Schoonmaak bedrijven

41. Erik Ambergen – Fonville Schoonmaak bedrijven

42. Henk Jan Veeninga – Fonville Schoonmaak bedrijven

43. Klaas jan Hofstra – Verhoeve groen

44. Tom Martin – Heldenvan.Nu

45. Norbert Snijder – HControl

46. Christian Kraft – Precofab

47. Geert Frank – De Vries kartografie

48. David Zwietink – Sports 2 Play

49. Henk Linneman – Golf Challenge

50. Gert Jan Wisman – Mimosa

51. Jan Willem Maassen van de Brink – Werff Media

52. Dannique Nijboer – Wecovi

53. Frans van Delft – Wecovi

54. Frank Zuthof – Zuthof projecten

55. Jan Louwris – Whooz

56. Bart van Wegen – Landal Beach Resort Ooghduyne

57. Bouke Niggendijken – Gemeente Den Helder

58. Alex Kwalkernaak – Uiterwaarde

59. Manon Smits – Uiterwaarde

60. Jean Janssen – Bureau voor Vrijetijdseconomie

61. Björn Evers – OT-Design

62. Huub Bergervoet – OT-Design

Complete plan van aanpak

De basis is ons Business Model Canvas waar wij voor ondernemers een totaal Plan van Aanpak opzetten. Geen papieren winkel maar concreet per onderdeel een opgezet plan waar ruimte is voor innovatie – conceptontwikkeling en een gezonde bedrijfsvoering waarin onderdelen als prijsconcurrentie, sturen op EBBITDA, marketing met een gezonde benchmark voor uw conncurrentie positie onderdeel uitmaken dit Plan van Aanpak. Met dit Plan van Aanpak kunt u naar de bank of financier die een totaal inzage heeft in het meerjaren ondernemersplan met de daarbij behorende scenario’s voor een gezonde realistische exploitatie.

Kosten voor dit Plan van Aanpak vanaf € 7.500.-

Referenties

  • Hof van Saksen
  • Landal Greenparks
  • PUUR Exloo
  • Julianahoeve
  • Aqua Best
  • Wunderland Kalkar DE
  • Beerze Bulten
  • Groepen.NL
  • Gemeenten Lelystad
  • Gemeente Zwolle
  • Midden Limburg
  • Provincie Drenthe
  • TCV Terschelling
  • Kontour Vastgoed
  • Eiland van Maurik
  • Camping Betuwe
  • Dagvoorzitter- Spreker – Pannellid – Commissariaat RVC

    Trendwatcher en adviseur Hans van Leeuwen staat in de recreatiesector bekend om zijn directheid en ongezouten mening over trends en ontwikkelingen in leisure. Dat zij hiermee scherp aan de wind zeilt, zorgt ervoor dat bij menigeen soms de haren recht overeind gaan staan. Richard de Bruin heeft mijn zijn gevoel voor innovatie veel overheden en bedrijfsleven van nieuwe producten en diensten voorzien. Met zijn vooruitziende blik loopt hij in  ruim 30 jaar vaak een stapje vooruit.

    Hans en Richard leveren met hun professionele oog voor de juiste leisure trends een positieve bijdrage in de recreatiesector, al was het maar omdat zij iedereen op scherp weet te zetten en voor menig recreatieondernemer een spiegel is.

    Met veertig jaar ervaring in de vrijetijdsindustrie weet Pleisureworld op scherpzinnige wijze te bepalen waar het in de toekomst naartoe zal gaan. Nauwgezet houden wij de consumententrends in de gaten en weten wij hoe de klantreis van de toekomst eruit ziet. Op zoek naar een dagvoorzitter, spreker, pannellid, een nieuwe commissaris of toezichthouder? Pleisureworld komt met leisure expertise en brengt het met passie. Bekijk hieronder de mogelijkheden.