Actueel

Alleen parken op de mooiste plekjes zullen het redden

donderdag 19 maart 2015 – De afgelopen weken heeft u ongetwijfeld in de landelijke pers gelezen over de reuring met betrekking tot onze bungalowparken. Eén op de drie vakantieparken zit in de problemen. Dat zijn er in heel Nederland dus zo’n 270! Vooral de familiebedrijven zitten in zwaar weer en

Lees meer »

Een golf aan investeringen in nieuwe attracties overspoelt Nederland

donderdag 12 maart 2015 – Diverse kranten schreven afgelopen week over de golf aan investeringen in de Nederlandse attractieparken en nieuwe initiatieven. Want Nederlanders trekken er nog steeds graag op uit. Crisis of geen crisis. Opkomend fenomeen binnen de nieuwe attracties zijn de Family Entertainment Centers, waar verschillende vormen van

Lees meer »

Inspiratie voor studenten in opleiding

donderdag 12 maart 2015 – Er bereiken ons wekelijks meerdere verzoeken van studenten in opleiding van uiteenlopende richtingen waaronder de NHTV – Fontys Hogescholen – Tilburg – Eindhoven – Maastricht – Den Haag – Saxion – INHolland – Hogeschool Van Hall Larenstein (VHL) en Instituut Nooteboom. Het zijn vaak opdrachten

Lees meer »

Word je van luchtballonnen oplaten neurotisch?

donderdag 12 maart 2015 – De laatste weken is er nogal wat te doen geweest over neuromarketing. Het was alsof uit het niets een soort Hans Kazan dit opkomend fenomeen uit een hoge hoed toverde. Diverse marketingplatforms maakte gewag van dit nieuwe fenomeen. En Marcel Bastiaansen, initiator van de Live

Lees meer »

Vijf tips voor een betere interactie met uw gast

dinsdag 10 maart 2015 – Small of big data, customer journey en customer relationship management… De hippe Engelstalige termen vliegen je tegenwoordig om de oren. Wat betekent het en wat moeten we ermee? Kort door de bocht: weet wie je klant is, zodat je kunt inspelen op zijn specifieke behoeftes

Lees meer »

“Nu heeft men een kruiwagen nodig”!

Kent u Age de Jong uit Paesens? donderdag 5 maart 2015 – “Als men in Paesens vraagt waar Age de Jong woont, is er niemand die het antwoord schuldig blijft.” Ik heb deze week een bijzondere ontmoeting gehad met de kleinzoon van Age in het Lytshuis Zilver, een bed and

Lees meer »

Complete plan van aanpak

De basis is ons Business Model Canvas waar wij voor ondernemers een totaal Plan van Aanpak opzetten. Geen papieren winkel maar concreet per onderdeel een opgezet plan waar ruimte is voor innovatie – conceptontwikkeling en een gezonde bedrijfsvoering waarin onderdelen als prijsconcurrentie, sturen op EBBITDA, marketing met een gezonde benchmark voor uw conncurrentie positie onderdeel uitmaken dit Plan van Aanpak. Met dit Plan van Aanpak kunt u naar de bank of financier die een totaal inzage heeft in het meerjaren ondernemersplan met de daarbij behorende scenario’s voor een gezonde realistische exploitatie.

Kosten voor dit Plan van Aanpak vanaf € 7.500.-

Referenties

  • Hof van Saksen
  • Landal Greenparks
  • PUUR Exloo
  • Julianahoeve
  • Aqua Best
  • Wunderland Kalkar DE
  • Beerze Bulten
  • Groepen.NL
  • Gemeenten Lelystad
  • Gemeente Zwolle
  • Midden Limburg
  • Provincie Drenthe
  • TCV Terschelling
  • Kontour Vastgoed
  • Eiland van Maurik
  • Camping Betuwe
  • Dagvoorzitter- Spreker – Pannellid – Commissariaat RVC

    Trendwatcher en adviseur Hans van Leeuwen staat in de recreatiesector bekend om zijn directheid en ongezouten mening over trends en ontwikkelingen in leisure. Dat zij hiermee scherp aan de wind zeilt, zorgt ervoor dat bij menigeen soms de haren recht overeind gaan staan. Richard de Bruin heeft mijn zijn gevoel voor innovatie veel overheden en bedrijfsleven van nieuwe producten en diensten voorzien. Met zijn vooruitziende blik loopt hij in  ruim 30 jaar vaak een stapje vooruit.

    Hans en Richard leveren met hun professionele oog voor de juiste leisure trends een positieve bijdrage in de recreatiesector, al was het maar omdat zij iedereen op scherp weet te zetten en voor menig recreatieondernemer een spiegel is.

    Met veertig jaar ervaring in de vrijetijdsindustrie weet Pleisureworld op scherpzinnige wijze te bepalen waar het in de toekomst naartoe zal gaan. Nauwgezet houden wij de consumententrends in de gaten en weten wij hoe de klantreis van de toekomst eruit ziet. Op zoek naar een dagvoorzitter, spreker, pannellid, een nieuwe commissaris of toezichthouder? Pleisureworld komt met leisure expertise en brengt het met passie. Bekijk hieronder de mogelijkheden.