De bijzondere nichemarkt heeft de toekomst. Eén van de ondernemers die dit goed in de gaten heeft, is Jeroen Slager van Camping ’t Reestdal in het Overijsselse Balkburg. Daar runt hij al bijna twintig jaar een camping voor álle gezinnen; ook voor kinderen met een beperking! Wie meer wil weten over bijzondere nichemarkten met een bijzonder verhaal, sluit zich aan bij de “Tour behind the Scenes” van donderdag 2 oktober a.s.
Ook voor gezinnen met speciale aandacht
Naast een “gewone” camping is ’t Reestdal er in het bijzonder voor gezinnen die kinderen hebben met ASS en/of ADHD, en kinderen die te maken hebben met een ontwikkelingsachterstand. Er is onder andere één op één begeleiding voor kinderen met een beperking. Vorig jaar werd het eerste MotorikPark in Nederland geopend: een speelconcept dat zich onderscheidt door een veelheid aan bewegingsfuncties op verschillende niveaus voor allerlei doelgroepen.
Kijkje achter de schermen
Tijdens de “Tour behind the scenes” krijgen collega-ondernemers in leisure een uniek kijkje achter de schermen bij eigenaar Jeroen Slager. Naast het bijzondere “zorg”-concept zal Jeroen een tipje van de sluier oplichten over het nieuwe exploitatie- en verdienmodel van de horeca, het succes van het privé sanitair en de komst van een nieuwe camperformule.
De Speeltuinbende komt eraan
Ondernemers met een eigen vorm van verblijfsaccommodatie zijn van harte uitgenodigd om aan te sluiten deze middag. Het programma bestaat uit een plenair programma met een aantal gastlezingen waaronder de NSGK Speeltuinbende. Aansluitend volgt een rondleiding over de highlights van de camping. Belangrijkste doel is het uitwisselen van ervaringen en inspiratie opdoen! Na afloop is er de mogelijkheid om vrijblijvend bij het vijfgangen verrassingsmenu van de kok aan te sluiten.
Meer over deze bijeenkomst is te vinden via pleisureworld.nl/events
Exploring Trends
Deze “netwerkbijeenkomst” maakt onderdeel uit van het nieuwe programma Exploring Trends van Pleisureworld, waar ondernemers leren om de laatste ontwikkelingen in leisure te vertalen naar hun eigen bedrijf. Door te leren van collega’s en in te spelen op marktkansen, leert men slagvaardig te zijn in tijden van een veranderende markt. Meer over dit programma via Pleisureworld.