Dat uw gast steeds vaker online zoekt en boekt wist u natuurlijk allang. Maar zet u wel alle middelen in om hem op het juiste moment te verleiden? En weet u eigenlijk met welke boodschap u hem kunt bereiken?
Binnenkort starten zo’n dertig bedrijven met de training Innovatie in Marketing: Omnium – Camping de Paardekreek –Zonneweelde – De Pekelinge – Zwinhoeve – de Meerpaal – Scheldeoord – De Wijde Blick – Zeeuwse Kust – Ons Buiten – De Twee Bruggen – Julianahoeve – Julianatoren
Wat is uw een online strategie om de gast te bereiken?
Of blijft het bij een lastminute email in de hoop nog een aantal boekingen of extra bezoekers binnen te halen? Dit kan beter! Zonder korting én met een slimme aanpak. Hoe?
Dit najaar organiseren wij de Masterclass Innovatie in Marketing, speciaal voor recreatiemarketeers. De cursus is het vervolg op de succesvolle leergang Best Marketeer van enkele jaren geleden en leert u via een stappenplan een gerichte marketingaanpak op te stellen. Wat leert u?
De vier thema’s: Hoe bereik je de gast?
1. Uw customer journey in beeld
2. User generated content
3. Distributiekanalen en inzet van middelen
4. Meten is weten
Wilt u meer informatie over deze Masterclass? Neem contact met ons op of ga naar pleisureworld.nl/marketing.