Geen standaard schommel, wip of glijbaantje. Gasten willen tegenwoordig beleving. Ik weet het, met het woord ‘beleving’ word je de laatste paar jaar ook helemaal plat gegooid, maar het is wel zo.

Bouw een grote outdoor speelstructuur in je park, een echte eyecatcher als het kan! Daarmee maak echt impact en je hebt hem sneller terugverdiend dan je denkt. Het moet ‘instagrammable’ zijn. Je kunt hiermee meer nieuwe bezoekers naar je park trekken en je gasten zullen er foto’s van delen op social media. Gratis reclame! Met de toevoeging van meer beleving op je park, kun je de entreeprijs wellicht 1 euro verhogen, dus meer omzet. De gasten zullen langer op het park blijven, want de kinderen zijn natuurlijk niet te houden. Dan toch nog maar een extra kopje koffie en wellicht iets daarbij. De horeca omzet per persoon zal dus stijgen.

Kijk eens naar alle indoor speelparadijzen, daar maken ze met steigerbuizen omwikkeld met foam grote speelstructuren. Het is redelijk eenvoudig (ik wil niemand beledigen), maar kinderen vinden dit geweldig en ze kunnen er een hele middag in spelen! Waarom worden zulk soort toestellen niet buiten gebouwd? AmusementProf doet dit wel! Wij ontwerpen en bouwen grote speelbelevingen.

Wilt u meer speelbeleving op uw park en meer omzet draaien? Wij komen graag bij u langs om eens samen te brainstormen.  Kijk op www.amusementprof.nl en neem contact met ons op.

© 2020 Pleisureworld-Connect | Trendsetting in Leisure.
Top
Follow us:          
Pleisureworld

Pleisureworld