Actueel

Miljoenen investering in Longleat Forest – CenterParcs UK

De internationale European Attraction Show (EAS) voor de pretpark industrie in Göteborg (Zweden) was het moment voor Van Egdom om een langdurige samenwerking met CenterParcs UK wereldkundig te maken. Het partnership betekent de uitrol van het project “Atlantis” waarbij de bestaande subtropische zwembaden getransformeerd worden in complete waterpretparken met attracties

Lees meer »

Nieuw thema- en belevingspark Nostalandia

[column width=”1/1″ last=”true” title=”” title_type=”single” animation=”none” implicit=”true”] Een levendige reis door de tijd! Pipo! Koeien! Daar komt Zwiebertje… Wie kent dat euforische gevoel niet: zodra je een plaatje op de radio hoort van bijvoorbeeld ‘The Beatles’ of ‘ABBA’ komen er allerlei herinneringen naar boven. De beroemde foto’s van het zebrapad

Lees meer »

Stop met push marketing

Afgelopen week was ik te gast bij het congres Trends in Kids, Jongeren en Familiemarketing in Amsterdam. Hoewel hier met name grotere organisaties als PSV, Landal, en retailers als Albert Heijn en Zwitsal aanwezig waren, kunnen we toch een aantal lessen leren uit de marketingcampagnes van onze broers en zusjes.

Lees meer »

Bungalowmarkt heeft veel weg van een supermarkt of warenhuis

Wat kan de bungalowsector leren van de supermarktbranche? Wie mag zich binnen het aanbod van de vakantiehuisjes tot de meest populaire supermarkt rekenen? Is Albert Heijn marktleider op eenzame hoogte of is er meer in de aanbieding? Volgens mij heeft de Landal formule wel heel wat weg van AH. Deze

Lees meer »

Aftersales: zo creëer je een hoger herhaalbezoek

Het zomerseizoen zit er (bijna) op! Kijkt u ook terug op een succesvol seizoen en heeft u veel positieve reacties gekregen? Nu maar hopen dat uw gasten ook volgend jaar weer terugkomen. Gelukkig hoeft u niet af te gaan zitten wachten en zijn er een hoop marketingacties die u kunt

Lees meer »

De mysterieuze krachten van Disneyland Parijs

De kampioen onder de kampioenen Voor een dagje uit naar het pretpark gaan we steeds vaker de grens over en dan bij voorkeur in combinatie met een arrangement in een van de themahotels. Ook wij volgen de ontwikkelingen op de voet en brachten dit jaar al eerder een bezoek aan

Lees meer »

Complete plan van aanpak

De basis is ons Business Model Canvas waar wij voor ondernemers een totaal Plan van Aanpak opzetten. Geen papieren winkel maar concreet per onderdeel een opgezet plan waar ruimte is voor innovatie – conceptontwikkeling en een gezonde bedrijfsvoering waarin onderdelen als prijsconcurrentie, sturen op EBBITDA, marketing met een gezonde benchmark voor uw conncurrentie positie onderdeel uitmaken dit Plan van Aanpak. Met dit Plan van Aanpak kunt u naar de bank of financier die een totaal inzage heeft in het meerjaren ondernemersplan met de daarbij behorende scenario’s voor een gezonde realistische exploitatie.

Kosten voor dit Plan van Aanpak vanaf € 7.500.-

Referenties

  • Hof van Saksen
  • Landal Greenparks
  • PUUR Exloo
  • Julianahoeve
  • Aqua Best
  • Wunderland Kalkar DE
  • Beerze Bulten
  • Groepen.NL
  • Gemeenten Lelystad
  • Gemeente Zwolle
  • Midden Limburg
  • Provincie Drenthe
  • TCV Terschelling
  • Kontour Vastgoed
  • Eiland van Maurik
  • Camping Betuwe
  • Dagvoorzitter- Spreker – Pannellid – Commissariaat RVC

    Trendwatcher en adviseur Hans van Leeuwen staat in de recreatiesector bekend om zijn directheid en ongezouten mening over trends en ontwikkelingen in leisure. Dat zij hiermee scherp aan de wind zeilt, zorgt ervoor dat bij menigeen soms de haren recht overeind gaan staan. Richard de Bruin heeft mijn zijn gevoel voor innovatie veel overheden en bedrijfsleven van nieuwe producten en diensten voorzien. Met zijn vooruitziende blik loopt hij in  ruim 30 jaar vaak een stapje vooruit.

    Hans en Richard leveren met hun professionele oog voor de juiste leisure trends een positieve bijdrage in de recreatiesector, al was het maar omdat zij iedereen op scherp weet te zetten en voor menig recreatieondernemer een spiegel is.

    Met veertig jaar ervaring in de vrijetijdsindustrie weet Pleisureworld op scherpzinnige wijze te bepalen waar het in de toekomst naartoe zal gaan. Nauwgezet houden wij de consumententrends in de gaten en weten wij hoe de klantreis van de toekomst eruit ziet. Op zoek naar een dagvoorzitter, spreker, pannellid, een nieuwe commissaris of toezichthouder? Pleisureworld komt met leisure expertise en brengt het met passie. Bekijk hieronder de mogelijkheden.