Toevoeging Booking.com aan de Channel Manager

Om ervoor te kunnen zorgen dat onze klanten hun aanbod zo breed mogelijk kunnen wegzetten, hebben wij het online boekingsportaal Booking.com toegevoegd aan onze Channel Manager.

Booking.com

Booking.com is wereldleider in online reserveringen van accommodaties.

Op de website van Booking.com staan 960.015 accommodaties over de hele wereld online. Onder deze accommodaties bevinden zich 463.472 vakantiehuizen die tevens op hun zustersite www.villas.com zichtbaar zijn. De aangeboden accommodaties kunnen worden onderverdeeld in 25 accommodatietypes, dit varieert van Bed & Breakfasts en appartementen tot aan vakantieparken.

De website van Booking.com is internationaal van opzet; deze is beschikbaar in meer dan 40 talen en biedt accommodaties in 224 landen en gebieden. Er worden iedere dag meer dan 1.000.000 kamernachten gereserveerd via Booking.com.

Grotere internationale zichtbaarheid van uw accommodaties

De toevoeging van Booking.com aan de Channel Manager van Stratech zorgt voor een grotere internationale zichtbaarheid van het aanbod van de recreatieondernemer:

“Booking.com heeft een groot internationaal bereik, bij ons bereikt een accommodatiehouder miljoenen reizigers wereldwijd het hele jaar door. Een belangrijk voordeel voor de recreatieondernemer is onze ‘no cure no pay’ formule: de ondernemer betaalt bij ons geen inschrijvings- of abonnementskosten. Onze meertalige website (42 talen) en de 24/7 support vanuit Booking.com zorgen daarnaast voor een ultieme situatie voor zowel de recreatieondernemer als de gast”, aldus Annemarie Hoogeveen | Account Manager Connectivity bij Booking.com.

Channel Manager

Met behulp van de Channel Manager kan het aanbod geautomatiseerd vanuit ons reserveringssysteem Stratech-RCS Enterprise aan online boekingsportalen worden aangeleverd. De gegevens van de boekingen die via de websites van deze portalen worden gerealiseerd, worden met behulp van de Channel Manager automatisch in het reserveringssysteem verwerkt.

Door het gehele proces met behulp van de Channel Manager te automatiseren, kunt u profiteren van voordelen als:

  • Snel inspelen op actualiteit
  • Aanbod snel online
  • Beschikbaarheid altijd up-to-date
  • Gedifferentieerde prijzen per distributiekanaal
  • Tijdbesparing bij zowel aanlevering aanbod richting online boekingsportaal als de verwerking van boekingen

Complete plan van aanpak

De basis is ons Business Model Canvas waar wij voor ondernemers een totaal Plan van Aanpak opzetten. Geen papieren winkel maar concreet per onderdeel een opgezet plan waar ruimte is voor innovatie – conceptontwikkeling en een gezonde bedrijfsvoering waarin onderdelen als prijsconcurrentie, sturen op EBBITDA, marketing met een gezonde benchmark voor uw conncurrentie positie onderdeel uitmaken dit Plan van Aanpak. Met dit Plan van Aanpak kunt u naar de bank of financier die een totaal inzage heeft in het meerjaren ondernemersplan met de daarbij behorende scenario’s voor een gezonde realistische exploitatie.

Kosten voor dit Plan van Aanpak vanaf € 7.500.-

Referenties

  • Hof van Saksen
  • Landal Greenparks
  • PUUR Exloo
  • Julianahoeve
  • Aqua Best
  • Wunderland Kalkar DE
  • Beerze Bulten
  • Groepen.NL
  • Gemeenten Lelystad
  • Gemeente Zwolle
  • Midden Limburg
  • Provincie Drenthe
  • TCV Terschelling
  • Kontour Vastgoed
  • Eiland van Maurik
  • Camping Betuwe
  • Dagvoorzitter- Spreker – Pannellid – Commissariaat RVC

    Trendwatcher en adviseur Hans van Leeuwen staat in de recreatiesector bekend om zijn directheid en ongezouten mening over trends en ontwikkelingen in leisure. Dat zij hiermee scherp aan de wind zeilt, zorgt ervoor dat bij menigeen soms de haren recht overeind gaan staan. Richard de Bruin heeft mijn zijn gevoel voor innovatie veel overheden en bedrijfsleven van nieuwe producten en diensten voorzien. Met zijn vooruitziende blik loopt hij in  ruim 30 jaar vaak een stapje vooruit.

    Hans en Richard leveren met hun professionele oog voor de juiste leisure trends een positieve bijdrage in de recreatiesector, al was het maar omdat zij iedereen op scherp weet te zetten en voor menig recreatieondernemer een spiegel is.

    Met veertig jaar ervaring in de vrijetijdsindustrie weet Pleisureworld op scherpzinnige wijze te bepalen waar het in de toekomst naartoe zal gaan. Nauwgezet houden wij de consumententrends in de gaten en weten wij hoe de klantreis van de toekomst eruit ziet. Op zoek naar een dagvoorzitter, spreker, pannellid, een nieuwe commissaris of toezichthouder? Pleisureworld komt met leisure expertise en brengt het met passie. Bekijk hieronder de mogelijkheden.