Actueel

Dierenpark Emmen zet Noord-Nederland op de kaart

Onlangs zijn Ton Vermeulen (NRIT Media) en ondergetekende twee dagen op rondreis geweest door de provincies Drenthe en Groningen. Op het programma stond een bezoek aan WILDLANDS, Joytime, Klimpark Grollo, Hotel ten Cate, Marketing Groningen, Landgoed Tenax, Museum Groningen en -op de markt in de gelijknamige stad- VVV Groningen. Ton

Lees meer »

Veel belangstelling: Masterclass Marketeer wordt contentmanager

Sinds de publicatie van het Handboek Innovatie in Marketing is er grote belangstelling door het hele land voor de workshop Innovatie in Marketing met als toepasselijke titel “Hoe bereik je de Gast”. Organisaties als RBT Rivierenland, de MaasMeanders, OntdekOns, VVV Zeeland en recreatiebedrijven uit de Gemeente Aa en Hunze zijn

Lees meer »

De Duitse toerist nader in beeld – deel I

Dit najaar start de Masterclass Innovatie in Marketing waarbij een belangrijk onderdeel is het aanspreken van de Duitse en Vlaamse toerist. Daarom nu alvast een korte preview: wie is die Duitse gast en hoe gedraagt hij zich? Een bijdrage door Duitsland kenner Ruud Steenhuisen. De Duitse toeristische markt is een

Lees meer »

Brullende dino’s in ‘s werelds eerste bomenpretpark

Landgoed Tenaxx in Wedde – een arboretum (bomentuin) met dinosaurussen Je moet haast wel van lotje getikt zijn om 700 zeldzame treurbomen te verzamelen om er vervolgens een dagattractie van te maken. Op de hele wereld zijn er wel 1.400 soorten van deze bomen. “Het zal dus nog wel even

Lees meer »

Waarom Largo Villas geen traditioneel bungalowpark is

Nieuw luxe concept, nieuwe standaard, nieuwe doelgroep Met de slogan “just relux” heeft men direct de kern te pakken. Er is een grote doelgroep – zowel van Nederlanders, als Duitsers, Belgen en Luxemburgers – die niet meer wil kamperen, geen bungalowvakantie onderneemt of die claustrofobie krijgt van een hotel. Toch

Lees meer »

Recreatiemarketeer laat online kansen liggen

Dat uw gast steeds vaker online zoekt en boekt wist u natuurlijk allang. Maar zet u wel alle middelen in om hem op het juiste moment te verleiden? En weet u eigenlijk met welke boodschap u hem kunt bereiken? Binnenkort starten zo’n dertig bedrijven met de training Innovatie in Marketing:

Lees meer »

Complete plan van aanpak

De basis is ons Business Model Canvas waar wij voor ondernemers een totaal Plan van Aanpak opzetten. Geen papieren winkel maar concreet per onderdeel een opgezet plan waar ruimte is voor innovatie – conceptontwikkeling en een gezonde bedrijfsvoering waarin onderdelen als prijsconcurrentie, sturen op EBBITDA, marketing met een gezonde benchmark voor uw conncurrentie positie onderdeel uitmaken dit Plan van Aanpak. Met dit Plan van Aanpak kunt u naar de bank of financier die een totaal inzage heeft in het meerjaren ondernemersplan met de daarbij behorende scenario’s voor een gezonde realistische exploitatie.

Kosten voor dit Plan van Aanpak vanaf € 7.500.-

Referenties

  • Hof van Saksen
  • Landal Greenparks
  • PUUR Exloo
  • Julianahoeve
  • Aqua Best
  • Wunderland Kalkar DE
  • Beerze Bulten
  • Groepen.NL
  • Gemeenten Lelystad
  • Gemeente Zwolle
  • Midden Limburg
  • Provincie Drenthe
  • TCV Terschelling
  • Kontour Vastgoed
  • Eiland van Maurik
  • Camping Betuwe
  • Dagvoorzitter- Spreker – Pannellid – Commissariaat RVC

    Trendwatcher en adviseur Hans van Leeuwen staat in de recreatiesector bekend om zijn directheid en ongezouten mening over trends en ontwikkelingen in leisure. Dat zij hiermee scherp aan de wind zeilt, zorgt ervoor dat bij menigeen soms de haren recht overeind gaan staan. Richard de Bruin heeft mijn zijn gevoel voor innovatie veel overheden en bedrijfsleven van nieuwe producten en diensten voorzien. Met zijn vooruitziende blik loopt hij in  ruim 30 jaar vaak een stapje vooruit.

    Hans en Richard leveren met hun professionele oog voor de juiste leisure trends een positieve bijdrage in de recreatiesector, al was het maar omdat zij iedereen op scherp weet te zetten en voor menig recreatieondernemer een spiegel is.

    Met veertig jaar ervaring in de vrijetijdsindustrie weet Pleisureworld op scherpzinnige wijze te bepalen waar het in de toekomst naartoe zal gaan. Nauwgezet houden wij de consumententrends in de gaten en weten wij hoe de klantreis van de toekomst eruit ziet. Op zoek naar een dagvoorzitter, spreker, pannellid, een nieuwe commissaris of toezichthouder? Pleisureworld komt met leisure expertise en brengt het met passie. Bekijk hieronder de mogelijkheden.