Actueel

Word je van luchtballonnen oplaten neurotisch?

donderdag 12 maart 2015 – De laatste weken is er nogal wat te doen geweest over neuromarketing. Het was alsof uit het niets een soort Hans Kazan dit opkomend fenomeen uit een hoge hoed toverde. Diverse marketingplatforms maakte gewag van dit nieuwe fenomeen. En Marcel Bastiaansen, initiator van de Live

Lees meer »

Vijf tips voor een betere interactie met uw gast

dinsdag 10 maart 2015 – Small of big data, customer journey en customer relationship management… De hippe Engelstalige termen vliegen je tegenwoordig om de oren. Wat betekent het en wat moeten we ermee? Kort door de bocht: weet wie je klant is, zodat je kunt inspelen op zijn specifieke behoeftes

Lees meer »

“Nu heeft men een kruiwagen nodig”!

Kent u Age de Jong uit Paesens? donderdag 5 maart 2015 – “Als men in Paesens vraagt waar Age de Jong woont, is er niemand die het antwoord schuldig blijft.” Ik heb deze week een bijzondere ontmoeting gehad met de kleinzoon van Age in het Lytshuis Zilver, een bed and

Lees meer »

Bevries de toeristenbelasting!

donderdag 5 maart 2015 – Er is in de afgelopen dagen nogal wat afgepraat door de telefoon, aan de keukentafel, en in de wandelgangen. Allemaal met als doel de voorbereidingen van een minisymposium voor en door ondernemers in het toerisme met als toepasselijke titel “Nieuwe koers voor toeristenbelasting”. Ook de

Lees meer »

Recreatiebranche, één grote amateurvereniging

donderdag 26 februari 2015 – Het was de afgelopen week weer een heuse trektocht dwars door @hollandvisit waar ik veel nieuwe local heroes in leisure heb ontmoet. Het lijkt bijna wel of ik al een ritje achter de rug heb in de nieuwe achtbaan van de @Efteling Baron 1898! Tijdens

Lees meer »

Toeristenbelasting zet recreatieondernemers Dongeradeel op scherp

Zoals het er nu naar uit ziet, zal de gemeente Dongeradeel niet als winnaar gekroond worden van de Toeristenbelasting Award 2015. Of men moet op korte termijn de belastingmaatregel alsnog van tafel vegen! Als er al een belastingmaatregel was die menig discussie heeft doen ontaarden in een “welles nietes” spelletje,

Lees meer »

Complete plan van aanpak

De basis is ons Business Model Canvas waar wij voor ondernemers een totaal Plan van Aanpak opzetten. Geen papieren winkel maar concreet per onderdeel een opgezet plan waar ruimte is voor innovatie – conceptontwikkeling en een gezonde bedrijfsvoering waarin onderdelen als prijsconcurrentie, sturen op EBBITDA, marketing met een gezonde benchmark voor uw conncurrentie positie onderdeel uitmaken dit Plan van Aanpak. Met dit Plan van Aanpak kunt u naar de bank of financier die een totaal inzage heeft in het meerjaren ondernemersplan met de daarbij behorende scenario’s voor een gezonde realistische exploitatie.

Kosten voor dit Plan van Aanpak vanaf € 7.500.-

Referenties

  • Hof van Saksen
  • Landal Greenparks
  • PUUR Exloo
  • Julianahoeve
  • Aqua Best
  • Wunderland Kalkar DE
  • Beerze Bulten
  • Groepen.NL
  • Gemeenten Lelystad
  • Gemeente Zwolle
  • Midden Limburg
  • Provincie Drenthe
  • TCV Terschelling
  • Kontour Vastgoed
  • Eiland van Maurik
  • Camping Betuwe
  • Dagvoorzitter- Spreker – Pannellid – Commissariaat RVC

    Trendwatcher en adviseur Hans van Leeuwen staat in de recreatiesector bekend om zijn directheid en ongezouten mening over trends en ontwikkelingen in leisure. Dat zij hiermee scherp aan de wind zeilt, zorgt ervoor dat bij menigeen soms de haren recht overeind gaan staan. Richard de Bruin heeft mijn zijn gevoel voor innovatie veel overheden en bedrijfsleven van nieuwe producten en diensten voorzien. Met zijn vooruitziende blik loopt hij in  ruim 30 jaar vaak een stapje vooruit.

    Hans en Richard leveren met hun professionele oog voor de juiste leisure trends een positieve bijdrage in de recreatiesector, al was het maar omdat zij iedereen op scherp weet te zetten en voor menig recreatieondernemer een spiegel is.

    Met veertig jaar ervaring in de vrijetijdsindustrie weet Pleisureworld op scherpzinnige wijze te bepalen waar het in de toekomst naartoe zal gaan. Nauwgezet houden wij de consumententrends in de gaten en weten wij hoe de klantreis van de toekomst eruit ziet. Op zoek naar een dagvoorzitter, spreker, pannellid, een nieuwe commissaris of toezichthouder? Pleisureworld komt met leisure expertise en brengt het met passie. Bekijk hieronder de mogelijkheden.